Servering ombord hos KLM og Delta.

Cessna182

ScanFlyer Blue
Egentlig et dumt spørsmål, men: Det er så lenge siden jeg har fløyet "ordentlig" fly. Har bare fløyet Ryanair og Wizz de siste tre årene. Spørsmålet er: Er det gratis mat og eventuellt drikke ombord hos KLM/Delta til/fra USA ? Skal fly Delta Ams/Minneapolis/Orlando. Og KLM Houston/Ams hjem.

Ja, både middag og drikke(Også med alkohol) er gratis på KLM-flyvninger IC. På short og middlehaul er det gratis snacks/kaldt måltid og drikke.

Last edited:
Mat og drikke er også gratis på Delta sine IC flygning, mens det på domestic serveres gratis drikke med snack, mens mat må kjøpes.

Mat og drikke er også gratis på Delta sine IC flygning, mens det på domestic serveres gratis drikke med snack, mens mat må kjøpes.

Snack? Ikke noe snack paa de Deltaflygningene jeg har tatt siste aaret.

Alkohol koster ogsaa bob paa Delta

Snack? Ikke noe snack paa de Deltaflygningene jeg har tatt siste aaret.

Alkohol koster ogsaa bob paa Delta

Da tror jeg du og Delta er uenige, Tommy:

Oppsummert - snacks og drikke innenlands på 250miles eller mer
We offer complimentary peanuts, pretzels or Biscoff cookies, plus a selection of complimentary nonalcoholic beverages.

Internasjonalt (min utheving):

We offer complimentary meal service on most international flights six hours or more, and on select flights to Alaska and Hawaii.
...
A selection of beer is available for $5, while wine, spirits and cocktails are available for $7 on Delta and Delta Connection® carrier flights. On international flights of approximately six hours or longer, beer and wine are complimentary.

http://www.delta.com/traveling_checkin/inflight_services/economy_class/dining.jsp

Det er riktig som Discus skriver ... småsnacks og drikketralle .. men jeg ser stadig klager på sure ex-NWA'ere som gir faen i å servere hvis de føler for det ..

Det er riktig som Discus skriver ... småsnacks og drikketralle .. men jeg ser stadig klager på sure ex-NWA'ere som gir faen i å servere hvis de føler for det ..

Vi får håpe det smilekurset har hjulpet da ;)

Men uansett, hvis ikke NWA'rne gidder å gjøre den jobben de får betalt for å gjøre, synes jeg umiddelbart Delta bør vinke farvel til de det gjelder.

Skulle like å vite hva "select flights" til Alaska og Hawaii betyr i praksis. Antar uansett at jeg i beste fall kan forvente meg en cola og noen peanøtter på LAX-HNL til sommeren...:)

Skulle like å vite hva "select flights" til Alaska og Hawaii betyr i praksis. Antar uansett at jeg i beste fall kan forvente meg en cola og noen peanøtter på LAX-HNL til sommeren...:)

DELTA gir deg noetter og alkoholfri drikke gratis paa innenriks flyvninger. Over atlanteren er kun Icelandair hvor man maa kjoepe all mat og alkoholholdig etter hva jeg vet. Usikker paa alkoholfri drikke. Jeg finner det snart ut, men jeg er sikker paa at endel her vet.

Back