• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Selges: Canon 17-40mm f4L og 24-105mm f4L IS

• Thread starter Thread starter PC
  • Start date Start date

PC

ScanFlyer Blue
Pent brukt 17-40mm og 24-105mm selges
Kan sees\prøves\hentes i Oslo
Pris: 17-40mm 4400,- 24-105mm 6500,-

Hvordan er den 24-105 i kvalitet? står litt mellom den og 24-70, holder 70mm eller er de 105 de som skal til? Kunne vert interessant å kjøpt, men får ikke mulighet til å hente noe før evt neste helg :) Følger det forresten med solblender til den 24-105 linsa? :)

Last edited:
Hvordan er den 24-105 i kvalitet? står litt mellom den og 24-70, holder 70mm eller er de 105 de som skal til? Kunne vert interessant å kjøpt, men får ikke mulighet til å hente noe før evt neste helg :) Følger det forresten med solblender til den 24-105 linsa? :)

Kvaliteten er vel på høyde med 24-70 men selfølgelig ikke like lyssterk.
Det kan jo være kjekt med de ekstra millimeterene noen ganger. ;)
Solblender følger med.

Hvor gammel er den 17-40en? Er interessert

Litt usikker på alderen, men den er ca 4-5 år.

Kvaliteten er vel på høyde med 24-70 men selfølgelig ikke like lyssterk.
Det kan jo være kjekt med de ekstra millimeterene noen ganger.
Solblender følger med.

Høres bra ut, er interessert i den linsa, men går det greit å hente den evt neste helg, er for tiden stasjonert på gardermoen flystasjon, og litt vrient og komme seg bort til OSL i helgene, men skal gjøre et forsøk, veit ikke om du har mulighet til å evt treffe meg ved oslo S eller noe sted i nærheten der evt? Er lite kjent i OSlo :)

Høres bra ut, er interessert i den linsa, men går det greit å hente den evt neste helg, er for tiden stasjonert på gardermoen flystasjon, og litt vrient og komme seg bort til OSL i helgene, men skal gjøre et forsøk, veit ikke om du har mulighet til å evt treffe meg ved oslo S eller noe sted i nærheten der evt? Er lite kjent i OSlo :)

Neste helg skal jeg til CPH så jeg kan evt møte deg på OSL før avreise på Lørdag, eller på Oslo s en annen dag?

Er det mulig å treffes i løpet av uka en gang for prøving og testing av 17-40en? :) Bor på vestkanten, men jobber og går på skole i sentrum/grüner.

Back