Selges: Canon 17-40mm f4L og 24-105mm f4L IS

• Thread starter Thread starter PC
  • Start date Start date

PC

ScanFlyer Blue
Pent brukt 17-40mm og 24-105mm selges
Kan sees\prøves\hentes i Oslo
Pris: 17-40mm 4400,- 24-105mm 6500,-

Hvordan er den 24-105 i kvalitet? står litt mellom den og 24-70, holder 70mm eller er de 105 de som skal til? Kunne vert interessant å kjøpt, men får ikke mulighet til å hente noe før evt neste helg :) Følger det forresten med solblender til den 24-105 linsa? :)

Last edited:
Hvordan er den 24-105 i kvalitet? står litt mellom den og 24-70, holder 70mm eller er de 105 de som skal til? Kunne vert interessant å kjøpt, men får ikke mulighet til å hente noe før evt neste helg :) Følger det forresten med solblender til den 24-105 linsa? :)

Kvaliteten er vel på høyde med 24-70 men selfølgelig ikke like lyssterk.
Det kan jo være kjekt med de ekstra millimeterene noen ganger. ;)
Solblender følger med.

Hvor gammel er den 17-40en? Er interessert

Litt usikker på alderen, men den er ca 4-5 år.

Kvaliteten er vel på høyde med 24-70 men selfølgelig ikke like lyssterk.
Det kan jo være kjekt med de ekstra millimeterene noen ganger.
Solblender følger med.

Høres bra ut, er interessert i den linsa, men går det greit å hente den evt neste helg, er for tiden stasjonert på gardermoen flystasjon, og litt vrient og komme seg bort til OSL i helgene, men skal gjøre et forsøk, veit ikke om du har mulighet til å evt treffe meg ved oslo S eller noe sted i nærheten der evt? Er lite kjent i OSlo :)

Høres bra ut, er interessert i den linsa, men går det greit å hente den evt neste helg, er for tiden stasjonert på gardermoen flystasjon, og litt vrient og komme seg bort til OSL i helgene, men skal gjøre et forsøk, veit ikke om du har mulighet til å evt treffe meg ved oslo S eller noe sted i nærheten der evt? Er lite kjent i OSlo :)

Neste helg skal jeg til CPH så jeg kan evt møte deg på OSL før avreise på Lørdag, eller på Oslo s en annen dag?

Er det mulig å treffes i løpet av uka en gang for prøving og testing av 17-40en? :) Bor på vestkanten, men jobber og går på skole i sentrum/grüner.

Back