• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Selger samling av eldre modeller

mindsweeper

ScanFlyer Blue
I forbindelse med flytting dukket det opp en eske med gamle flymodeller, noe kona ikke syntes VI skal ta vare på...

Jeg har følgende modeller, evt skavanker er nevnt:

2 stk SAS 767-300 (LN-RCB), 1:200, den ene mangler en del av standen.
1 stk SAS DC-10 (LN-RKC), 1:200, høyre motor har knekt - men kan bli pent limt på plass igjen.
1 stk Air Europe 737-300, 1:200, hvitfargen har gulnet.
1 stk SCANAIR DC-10, 1:250, hvitfargen har gulnet.
1 stk Braathens SAFE 737-205, 1:200, hvitfargen har gulnet.
1 stk Braathens SAFE 737-500, 1:200.
1 stk SAAB 2000, ukjent skala men tipper 1:100.

Alle modellene har esker, untatt SAS DC-10

Bilde kan sees her: http://kaarud.no/images/DSC00320.JPG

Selger helst alt samlet, kr. 1.000,-?

Kan hentes i Stavanger.

Last edited:
store fristelser dette her. Bor i stavanger og fant en stor interesse for disse modellene! men var ikke 1000 litt dyrt? :)

Kan desverre ikke morgen :( Skal i tårnet på Sola med iberworld på forumet! :) hadde det gjort noe om jeg kjøpte 2 stk av denne samlingen? Hadde vært veldig fint! Ble forelsket i air europe 733 og Braathens safe -500. Skal ta kontakt nå jeg kan kjøpe! ;)

Og en hundre lapp fior den andre 767 ???

eller rundt en hundre lapp for SAAB 2000 ??

Last edited:
Da var den modellen jeg var ute etter solgt, har nok modeller som mangler etter eller annet.. Jaja, kan ikke alltid ha flaks? :lol:

Og den ene SAS 767-300 (LN-RCB), 1:200 solgt til meg ( det er det ??)

Last edited:
Back