LNv22
ScanFlyer Gold
Grunnet en annen reise får jeg ikke benyttet meg av min flybillett til Paris med SAS i februar.
Jeg selger derfor følgende tur / retur reise, for en (1) person:
Torsdag 12. februar OSL-CDG SK839 17:10 - 19:35 (Direkte) (economy)
Søndag 15. februar CDG-OSL SK836 20:25 - 22:35 (Direkte) (economy)
Begge flightene er direkte og passer perfekt for en langweekend.
Prisen for å booke reisen på SAS.no er i dag kr 4 530.
Send meg en PM med bud dersom du er interessert i en reise til denne fantastiske byen med verdens feteste flyselskap, samt en slump bonuspoeng på kontoen. Gullfordelene som p.t. er tilknyttet billetten overdras neppe, men tilgang til loungen på OSL kan kjøpes mot penger og setereservasjon kan foretas kostnadsfritt hele 22 generøse timer før avreise. Bagasje er naturligvis gratis hos SAS, og som seg hør og bør distribueres det - med et smil - forfriskninger vederlagsfritt til alle reisende på veien nedover kontinentet. Med andre ord: Kjøp og reis som en fyrste!
Jeg selger derfor følgende tur / retur reise, for en (1) person:
Torsdag 12. februar OSL-CDG SK839 17:10 - 19:35 (Direkte) (economy)
Søndag 15. februar CDG-OSL SK836 20:25 - 22:35 (Direkte) (economy)
Begge flightene er direkte og passer perfekt for en langweekend.
Prisen for å booke reisen på SAS.no er i dag kr 4 530.
Send meg en PM med bud dersom du er interessert i en reise til denne fantastiske byen med verdens feteste flyselskap, samt en slump bonuspoeng på kontoen. Gullfordelene som p.t. er tilknyttet billetten overdras neppe, men tilgang til loungen på OSL kan kjøpes mot penger og setereservasjon kan foretas kostnadsfritt hele 22 generøse timer før avreise. Bagasje er naturligvis gratis hos SAS, og som seg hør og bør distribueres det - med et smil - forfriskninger vederlagsfritt til alle reisende på veien nedover kontinentet. Med andre ord: Kjøp og reis som en fyrste!
Last edited: