Seat allocation BA

Når kan jeg kjøpe spesielle seter hvis jeg bestiller gjennom Nordmannreiser og bare betaler depositum - umiddelbart ved reservasjoner eller først når hele reisen er betalt?

Som sier:
All unticketed passengers, e.g. those travelling on a cruise or packaged holiday who have not yet received confirmation of their ticket numbers from their Agent, are not eligible to choose seats in advance.

Dvs. det må være utstedt billett

Er det på samme måten med fly+bil/hotell som du booker på ba.com og bare betaler depositum på? Eller kan man da kjøpe seter med en gang? Tenker å sikre familien to tosetere på WT plus til lax i påsken....

Er det på samme måten med fly+bil/hotell som du booker på ba.com og bare betaler depositum på? Eller kan man da kjøpe seter med en gang? Tenker å sikre familien to tosetere på WT plus til lax i påsken....

På vanlige bookinger gjort på ba.com kan du velge (og betale for) seter i bookingprosessen. Om dette gjelder på BA Holidays bookinger er jeg jaggu ikke sikker på. Mener å huske at svaret er ja.

Men du kan bare gjøre en dummy booking, og da vil du før betaling få opp spørsmål om setevalg (om du vil kjøpe sete...) hvis dette er mulig.

Fnatheimsbråten

Kom til å tenke på noe, om man velger seg et godt sete på 747'n når man bestiller reisen. 62K etc. Dette koster jo ca1500kr t/r.

Hva skjer om man blir flyttet? Får man pengene igjen? Jævla surt å bli flyttet etter å ha fått seg et godt sete til en så stor ekstra kostnad. Da er jo hele flyturen ødelagt.

Kom til å tenke på noe, om man velger seg et godt sete på 747'n når man bestiller reisen. 62K etc. Dette koster jo ca1500kr t/r.

Hva skjer om man blir flyttet? Får man pengene igjen? Jævla surt å bli flyttet etter å ha fått seg et godt sete til en så stor ekstra kostnad. Da er jo hele flyturen ødelagt.

Det gjør man vistnok, men man kan risikere å måtte følge det opp selv.

Skal en del til at du blir flyttet fra 62K, i alle mine C-reiser med BA kan jeg telle på to fingre de gangene jeg har blitt flyttet, og da har jeg ikke protesert :lol:

Ble oppgradert fra 64K til first for noe over et år siden (sølvmedlem). Var det det som skjedde med deg også Discus?

Ble oppgradert fra 64K til first for noe over et år siden (sølvmedlem). Var det det som skjedde med deg også Discus?

Ja, var gull - ble oppgradert i gate t/r SFO på samme tur som var en Y+ med miles til C-booking så man kan si det ble jackpot på den.

Back