• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SEAspotter blir ... ATLspotter?

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da er det klart ... i loepet av en sommeren blir det avskjed med SEA og retur til ATL. Fruen fikk et bra jobbtilbud og jeg er fortsatt arbeidsloes, saa valget ble enkelt. Det er lettere for meg aa finne jobb i ATL og boutgiftene er halvparten av det de er her ....

Trist aa forlate dette spottereldoradoet, men familien kommer foerst ....

Trist det da, men det er vel ikke det verste som kan skje? Men aner jeg etterhvert en stigende trend av Delta-bilder på diverse forum da kanskje... :p

Lykke til i ATL... Det blir spennende å se hva du skal jobbe med videre...

Bluebird til Airpics.....LN-MOW til ATL ....hva blir det neste...EB til Norwegian ???

Er det lov å spørre hvorfor dere dro vestover? Spenning og forandring? :up:

Arbeidsmarkedet her hjemme kan jo av og til fremstå som litt mer stabilt. :)

Originally posted by dc-8-63
Bluebird til Airpics.....LN-MOW til ATL ....hva blir det neste...EB til Norwegian ???

Sedan skall vi inte se bort ifrån att det blir flytt för Savipix också. Kanske redan till hösten, kanske inte föräns om ett år. Det som sker, det sker.

Originally posted by Savipix

Sedan skall vi inte se bort ifrån att det blir flytt för Savipix också. Kanske redan till hösten, kanske inte föräns om ett år. Det som sker, det sker.

Skal du også til airpics?:D

Originally posted by Dag Viking
Originally posted by Savipix

Skal du også til airpics?:D

Vi kan jo heller sende han til STP :)

Originally posted by LCH78

Vi kan jo heller sende han til STP :)

Kors og hvitloek til deg ..... :mol

enml - ja, vi eier brakka ... men huslaanet begynner aa bli vanskelig aa betjene .. og konas familie er i SC, saa da tilbudet kom, var egentlig valget logisk. Vi faar omtrent dobbelt saa mye hus til halve prisen i ATL's bedre boligstroek ogsaa, saa selv om jeg fortetter med aa jobbe chartere paa militaerbaser en stund, vil ikke huslaanet vaere noe problem lenger .. ikke det at det er saa darlig betalt, men det er ikke stabilt.

Saa det blir kanskje en del 'rare' flyplasser i Airpics-basen etterhvert ogsaa ...:)

God tur nedover til nabostaten!

God tur videre ja, MOW!

Jeg er nok ikke den på forumet som er mest up-to-date når det gjelder flyplassforkortelser, og mulig Dag Vikings kommentar var intern, men når ble Georgia nabostaten til Washington? (For ATL er vel Atlanta??). :)

Ahhhh...... :sarc (Hadde det stått "velkommen til nabostaten", skulle jeg ha tatt'n tvert).

Men ok, carry on...:spin:

Originally posted by Bizflyer
Originally posted by LN-KOG
Fram og tilbake er like langt! God tur og lykke til :cheers:

Nix! Frem og tilbake er DOBBELT så langt!! :lol

Det der er ulogisk. Er den ene veien dobbelt så lang som den andre? Fram er 10 km, tilbake er 10 km. Altså like langt.

Originally posted by Bizflyer
Fram og tilbake er like langt! God tur og lykke til :cheers:

Nix! Frem og tilbake er DOBBELT så langt!! :lol

Det der er ulogisk. Er den ene veien dobbelt så lang som den andre? Fram er 10 km, tilbake er 10 km. Altså like langt.

ja, men drar du fram og tilbake tilbakelegger du en distanse på 20 km, altså dobbelt så langt som 10km.
Er det jeg som datt av nå kanskje?

Back