Lennart ScanFlyer Rusty 25 Nov 2008 #1 SE-REE Hvor skal den nå? Flyr over her nå med rute SK9135 SKal den på overhaling ?
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 25 Nov 2008 #2 Re: SE-REE Hvor skal den nå? Den er på veg til Dublin, og det er neppe en "helgetur" den skal på
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 25 Nov 2008 #3 Re: SE-REE Hvor skal den nå? Nå kommer også en sterkt forsinket SK903/OY-KBN innom dine kanter også. Ser ut til at de har valgt en sydligere rute i dag.:nor
Re: SE-REE Hvor skal den nå? Nå kommer også en sterkt forsinket SK903/OY-KBN innom dine kanter også. Ser ut til at de har valgt en sydligere rute i dag.:nor
Lennart ScanFlyer Rusty 25 Nov 2008 #4 Re: SE-REE Hvor skal den nå? Er på plass på flyplassen nå. LN-WDU landet, og LN-KKX er på vei til å gå. Er vel eneste som skjer her idag , men skal prøve på de som flyr over meg også , med 100-400 og 2x converter
Re: SE-REE Hvor skal den nå? Er på plass på flyplassen nå. LN-WDU landet, og LN-KKX er på vei til å gå. Er vel eneste som skjer her idag , men skal prøve på de som flyr over meg også , med 100-400 og 2x converter
Lennart ScanFlyer Rusty 25 Nov 2008 #5 Re: SE-REE Hvor skal den nå? her er bilde av OY-KBN Attachments OY-KBN.jpg 80.4 KB · Views: 239
T Thomas ScanFlyer Rusty 25 Nov 2008 #6 Re: SE-REE Hvor skal den nå? SAS903 routa SUMAK-TRF-KLONN idag..
LN-MOW Flyklapper Medlem 25 Nov 2008 #7 Re: SE-REE Hvor skal den nå? Det er vel SR Technics i DUB som har det tunge vedlikeholdet på 330 og 340, er det ikke?
Re: SE-REE Hvor skal den nå? Det er vel SR Technics i DUB som har det tunge vedlikeholdet på 330 og 340, er det ikke?
R RolfL ScanFlyer Gold 25 Nov 2008 #8 Re: SE-REE Hvor skal den nå? Är väl kanske en anledning till att ett 90-tal (45 t&r) SAS IC flygningar är inställda från november till slutet av januari 2009.
Re: SE-REE Hvor skal den nå? Är väl kanske en anledning till att ett 90-tal (45 t&r) SAS IC flygningar är inställda från november till slutet av januari 2009.
L LN-KRF ScanFlyer Gold 26 Nov 2008 #9 Re: SE-REE Hvor skal den nå? Thomas said: SAS903 routa SUMAK-TRF-KLONN idag.. Click to expand... Kan du fortelle meg hvor du henter flightplan fra???
Re: SE-REE Hvor skal den nå? Thomas said: SAS903 routa SUMAK-TRF-KLONN idag.. Click to expand... Kan du fortelle meg hvor du henter flightplan fra???