"Scanair-treff" i Nord ? (Tromsø)

Hvilken helg i mai passer best for Scanair-treff i nord?

• Total voters
    17

LN-DAG

ScanFlyer Pensjonist
"Scanair-treff" i Nord ? (Tromsø)

Hei!

Har ofte lurt på hvor mange av oss som holder til i området rundt Tromsø ?
(siden det er nordpå vil det vel si en radius på ca. 30 mil rundt Nordens Paris ;) )

Mulig det ikke er fler enn at vi får plass i køa foran Kebab-sjappa i Storgata?

Spøk til side. I hvert fall synes jeg det hadde vært veldig trivelig å hatt mulighet å få til et lite uformelt treff/møte og blitt kjent med hverandre.

Ikke alltid så lett å vite hvem som skjuler seg bak de forskjellige "nickname".

Hvor mange er vi, og ville det vært seriøst å kunne treffes? (Inkl. NSFF medl.)

Sender "stafettpinnen" videre…..

Vennlig hilsen
LN-DAG alias Dag Hugstmyr :)

100_4050.JPG

NB! Bildet er ikke fra idag ;)

Re: "Scanair-treff" i Nord ? (Tromsø)

Klart jeg er med på det ;) Er fleksibel og "fri" fram til eksamenene mine i starten av Juni - så tid og sted er åpent for min del. Også humrer jeg litt av det faktum at 30mil ikke engang er overdevent, det er bare smertefullt sant :lol:

Det hadde vært hyggelig å få til! Er litt hektisk på alle fronter for tiden, men det bør vel åpne seg noen muligheter.

Klart jeg er med på det ;) Er fleksibel og "fri" fram til eksamenene mine i starten av Juni - så tid og sted er åpent for min del. Også humrer jeg litt av det faktum at 30mil ikke engang er overdevent, det er bare smertefullt sant :lol:

Heia!
Ja nå er vi ihvertfall 3 stykker som kan være sammen med deg på eksamen. Det burde gi toppkarakter :up:

Jeg støtter tiltaket og er jo fleksibel med hensyn til tid. Jeg jobber skift og har dermed både fri og jobb til litt "rare" tider. At det i det siste har vært veldig rart å være på jobb er en annen sak...

Jeg er i Troms rundt pinse, og kunne godt tenke meg å treffe deler av avdeling nord.

Nei, regnet vel egentlig med at det var det du mente. Forundrer meg ikke at jeg har jobb mens dere andre sitter å nyter en kald en...:drink Hvis det blir det, og ikke noe annet opplegg?

Kan tenke å være med, men det er litt vanskelig å spå mht tid siden jeg har et lite barn som trenger tilsyn av og til ;)...

skal ikke se bort ifra at man også dukker opp om det sku klaffe sånn med fly og fri osv osv :)

og er det planlagt litt i forkant, skal vi se på om ikke jeg også kunne fått tatt en tur til gamle trakter :D

Enda kravet är att ni dokumenterar det så att man får se vad som sker i nord ;)

Hei!

Ja her var det flere med en eller annen tilknytning til Tromsø.

Foreløpig er det viktig å se hvor mange som viser sin interesse før et evt. treff- tidspunkt settes. (og det vil selvfølgelig bli gjort det som kan gjøres for at alle skal ha mulighet og før brøytebilene starter sesongen)

Det at man skriver en melding her betyr ikke man lover seg bort, men personlig synes jeg det også er interessant å se hvor mange som har tilknytting til byen. Så du kan bare skrive: ”Æ e fra Tromsø” :up: .

Og alle som vil være anonyme har jeg full respekt for. Vi utfyller alle hverandre med våre bidrag her på forumet og det er jo det som er det viktigste.

100_4147.JPG

20. juni 2004 (nesten historisk ;) )

Foreløpig er det viktig å se hvor mange som viser sin interesse før et evt. treff- tidspunkt settes. (og det vil selvfølgelig bli gjort det som kan gjøres for at alle skal ha mulighet og før brøytebilene starter sesongen)

Jeg er enig i dette, og bare så det er nevnt så er jo ikke brøytebilene ferdig med sesongen sin enda...:)

For min del hadde det vært kjempeartig å komme tilbake til Tromsø - MEN - jeg er avhengig av at det blir en helg - lørdag eller søndag :)

Back