Scanair.no's årlige sommerfotokonkurranse

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Scanair.no's årlige sommerfotokonkurranse

Hvert år de siste årene har vi hatt en "sommerflyfotokonkurranse", og vi kan ikke være dårligere i år heller. Det vil i løpet av uken komme mer info om fotokonkurransen, men jeg søker etter en eller flere sponsorer til å gi noen fete premier (mot eksponering på forumet og på Scanair.no selvsagt). Jeg har en liten bunke med "trøstepremier", men savner noen fete premier til vinnerne.
Kontakt meg på mail ck-snabelA-scanair-dott-no eller PM.

Re: Scanair.no's årlige sommerfotokonkurranse

kanskje nettbuttikken her kunne ha kommet med noen klær/flymodeller o.l. ? eller blir det for kjedlig?

Nå har det begynt å komme inn noen premier.
Dette kan bli bra. Mer info i løet av fredagen. Puss linsene, folkens!

OK,folkens - da er fotokonkurransen i gang!
http://www.scanair.no/sommer09.html

Send inn bilder (max 800 pixlers bredde og forsøk å hold størrelsen på filen nede, hva?) - og legg bildene også inn her i denne tråden slik at alle får se.
Men, kun bilder som sendes inn vil bli antatt.

a.jpg

Adria Airways Boeing 737-528, S5-AAM final på Kvernberget

Send inn bilder (max 800 pixlers bredde og forsøk å hold størrelsen på filen nede, hva?) - og
Hvorfor kan vi ikke bruke 1024 pxl, det blir mye mer detaljer av det, og en widescreen tåler dette fint
Edit: Foressten så greier jeg ikke å få åpnet linken som er postet! Verken med Safari MAC, Frirefox MAC, Firefox PC og det vil seg ikke...

Last edited:

Hvorfor kan vi ikke bruke 1024 pxl, det blir mye mer detaljer av det, og en widescreen tåler dette fint
Edit: Foressten så greier jeg ikke å få åpnet linken som er postet! Verken med Safari MAC, Frirefox MAC, Firefox PC og det vil seg ikke...

Linken funker perfekt hos meg i gode gamle og ganske så utbredte IE7 :)

Funker bra her i min Firefox for PC så problemet er nok hos deg ;)

Nå funker det for meg også - i firefox for mac. Ok, da var det vel Tele2/Next Gentel som hadde en glipp da... -Gikk også uhorevlig treigt igår for meg. noen som opplevde det samme eller var det kun nettet mitt? -Flotte premier CK :D
Edit: Er det begresninger på hvor mange bilder du vil sende inn?

Last edited:

En liten presisering (skal oppdatere siden ved anledning - er på hytta):
sommeren for lenge siden bør være minst i et annet tiår. (man kan også sende inn bilder som fattern eller bestefar eller en snill onkel har tatt - men ikke scans av dias du har kjøpt på eBay e.l.)
Bildene får ikke være større enn 800 pixler
Man kan sende inn kun ett bilde til hver kategori

Ser ut til at det blir seier på walk-over for flyKSU ettersom han er den eneste som har sendt inn bilde...

er jo enda lenge igjen til 31/8 da ;)

joda, bare en liten reminder....

haha :P Vansklig å plukke ut én favoritt må jeg si!

Mitt bidrag:
scanairsommerfoto.jpg

3 stk. Fly på in-flight på Kastrup. I forgrunnen en SAS MD80.

Last edited:

Jeg vil gjøre dette litt utenom det vanlige!

Mitt bidrag er fra Legoland (som jo er en sommeraktivitet) og deres fantastisk flotte montasje av SQs A380

Picture006.jpg

Mail avsendt!

BF:cool2

et fly er et fly - hadde håpet på flere bidrag. Her ser det ut til at det blir premier til alle...
Men, så langt har ingen sendt inn bilder til "Sommeren for lenge siden", der vi er ute etter bilder fra tidligere sommer (minst 1990-tallet, men gjerne tidligere).

Rart oppslutningen er så dårlig. Florerer jo med flotte sommerbilder på forumet.

folk venter nok på hva de kan få ut av RAS 09 før det blir avgjort hva som sendes inn ;)
Vil tro at folk snart begynner å se igjennom bildene fra sommern i helgene så regner med at det blir mer oppsluttning i slutten av måneden - fra 25. og utover regner jeg med at folk begynner å reagere - meg selv inkludert :P

Back