SAS vinterprogram 22/23

Ja , selvfølgelig , jeg glemte det i farten. Faste flyginger for meg når jeg skulle videre med BA til/fra enten IAH eller DFW med DC10erne de overtok i oppkjøpet av BCAL.

Ah, ja .. fikk med meg en BA-tier til DFW i 1997. Skulle videre til El Paso. Ble oppgradert på Delta og havnet ved siden av en rancher som drakk bloody mary's med begge henda fra start til mål. Milde måne!

Oslo og Gøteborg til Tenerife (1x ukentlig) blir nye ruter i vinter

Dessuten blir det comebak på ARN-TKU, CPH-PRG og CPH-TOS

Ser kanskje ut som de skrur noe opp på norsk innenriks nå som Flyr i praksis går ut av markedet i vinter

https://www.sasgroup.net/newsroom/press-releases/2022/sas-presents-winter-traffic-program/

SAS continues to open new routes and schedules more flights to popular destinations. During the coming winter, SAS will operate more than 170 routes to 90 destinations.

Er endringene lastet opp, ser eksempelvis at OSL-ARN kun har 8 avganger tirsdag 10. januar. Kanskje mer variasjon per dag er planlagt?

Forstår det slik det er flere longhaulruter enn MIA som senere i vinter får endrede avgangstider?

Noen som har oversikten?

Jeg søkte på til SFO i februar neste år i uka som var og da reagerte jeg på at tidene ikke var "normale".

SK935 CPH1605 - 1805SFO 31JAN23
SK936 SFO2010 - 1530CPH 07FEB23

Jeg sysns ikke de tidene er bra. Veldig rart at ikke de kan beholde de tiden de hadde før Corona.

LAX returen i mars er nå 18.10 (var 14 et eller annet), virker som LAX, SFO og MIA justeringer kan henge sammen

Back