SAS vant kåringen

Re: SAS vant kåringen

Flott for SAS . Det er likevel ikke mye som skiller DY fra SK innenriks.
En direkte sammenligning blir jo vanskelig i og med at SAS er et full service foretak utenriks.

SAS har jo ikke akkurat stor konkurranse da. Hadde jo vært rart om SAS IKKE vant.

Dette fatter jeg ikke - dette gjelder ikke (tydeligvis) bare interkontinentale ruter fra Norge - hvor er da Singapore, Emirates osv?

hmmmm rart. Nesten ingen nordmenn som flyr med Thai jo. Hvertfall ikke fra ARN og CPH.......

Dette er det reisebyråansatte som stemmer over, dermed går det veldig mye på følelser, hjelp ved problemer osv når de stemmer over hvilket flyselskap som er best.

Er Emirates så bra da? Har hørt ganske mye blandet om det selskapet. Men at singapore ikke er med er rart ja.

Flott for SAS . Det er likevel ikke mye som skiller DY fra SK innenriks.
En direkte sammenligning blir jo vanskelig i og med at SAS er et full service foretak utenriks.

Og så skal man være obs på at WF tok andreplassen foran DY innenriks.

Skal ikke akkurat så mye til Inneriks å bli beste flyselskap da ... Men best i Europa???
Tjaaaa....skeptisk !

Og Radisson SAS?? Mye SAS her... Noe muffins?

Last edited:

og - det skal sies - Bjørn Kjos er kåret til beste sjef! Grattis Kjos'ern!

Star Alliance gjør det også meget godt...utklassing!!!

Er Emirates så bra da? Har hørt ganske mye blandet om det selskapet. Men at singapore ikke er med er rart ja.

Sist jeg fløy med EK i Y mener jeg å huske at de hadde presset 11 seter i bredden både på 777-200 og 300 varianten 3-5-3. Da begynner det å bli smalt. Jeg tror EK gjør også et poeng av at de på hver enkelt flight informerer paxen om hvor mange språk de behersker.

Sist jeg fløy med EK i Y mener jeg å huske at de hadde presset 11 seter i bredden både på 777-200 og 300 varianten 3-5-3. Da begynner det å bli smalt. Jeg tror EK gjør også et poeng av at de på hver enkelt flight informerer paxen om hvor mange språk de behersker.

10 seter i bredden, 3-4-3

10 seter i bredden, 3-4-3

Du har rett, men kan tenkes at jeg følte det svært så trangt og av den grunn la til et ekstra sete. Jeg ser på siten deres at de faktisk presser inn opp til
442 pax på 777-300 i 2 class config.

Hva er det du driver og vaser med baki der?? ;)

2+3+2 i C ihvertfall. Og jeg storkoste meg

Hva er det du driver og vaser med baki der?? ;)

2+3+2 i C ihvertfall. Og jeg storkoste meg

Ja, du sier noe Tommy. Og verst av alt skulle vi til MLE :rolleyes:

Det blir en del år siden og man lærer med tiden. Faktisk min nye hobby de siste årene er å samle/kjøpe biz til lavest mulig pris. En svært så behagelig interesse. Den største utfordringen er at OSL er min hub :cool:

Back