• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS trafikktall september 2020

50% flere pax enn Norwegian hadde i september.
Hvor mange flere fly flyr SK med vs. DY?
Det jeg hører fra folk som flyr er at SAS ofte er fulle. Fløy selv med SAS til Bodø/Trondheim i sommer, og kan bare innstemme.
 
Det sier seg vel selv at DY sine fly er fullere med 52% load og at de som sier SK sine er “fulle” ikke snakker helt sant når load factor er på 37% ;)
 
Last edited:
50% flere pax enn Norwegian hadde i september.
Hvor mange flere fly flyr SK med vs. DY?
Det jeg hører fra folk som flyr er at SAS ofte er fulle. Fløy selv med SAS til Bodø/Trondheim i sommer, og kan bare innstemme.

Sommeren innenriks var bra for de fleste. Det var en del feriefolk på tur som fylte opp flyene. Fasiten nå vel 6-7 uker etter skolestart er at det er meget glissent. Hadde noen kollegaer som kom fra Bodø på SK på en del forskjellige avganger denne uken. Samtlige hadde 1 treseter hver, så sommeren var bra, men høsten så langt....no so much. Det bærer vel tallene til både SK og DY preg av.
 
Back
Top