Trety ScanFlyer Rusty 12 Jul 2005 #1 SAS reklamebanner på dn.no Det er mulig det bare er meg, men er det ikke en selvmotsigelse mellom slagordet og enveispriser i dette tilfellet?
SAS reklamebanner på dn.no Det er mulig det bare er meg, men er det ikke en selvmotsigelse mellom slagordet og enveispriser i dette tilfellet?
tosfreight ScanFlyer Silver 12 Jul 2005 #2 Re: SAS reklamebanner på dn.no Jeg tror poenget med slagordet er at SK har flere avganger "hjem" enn konkurrenter. Det er ialle fall slik jeg har oppfattet/tolket det.
Re: SAS reklamebanner på dn.no Jeg tror poenget med slagordet er at SK har flere avganger "hjem" enn konkurrenter. Det er ialle fall slik jeg har oppfattet/tolket det.
Trety ScanFlyer Rusty 12 Jul 2005 #3 Re: SAS reklamebanner på dn.no Joda, det er nok poenget. Jeg ønsket bare å få frem det lille paradokset som var ute og gikk, men annonsen kan på en måte lett misforståes av de som vil misforstå.
Re: SAS reklamebanner på dn.no Joda, det er nok poenget. Jeg ønsket bare å få frem det lille paradokset som var ute og gikk, men annonsen kan på en måte lett misforståes av de som vil misforstå.