SAS pisser på sine beste kunder!
Nok et "targeted" tilbud fra SAS:
http://www.flysas.com/en/unconnected_pages/EuroBonus/Faster/Post.aspx?vst=true
Men bakdelen ved dette står med liten skrift nederst:
Nå begynner jeg å bli kraftig lei denne forskjellsbehandlingen fra SAS! Gamlingen, som har registrert en tur i Biz intercont og har 13000 poeng på sin konto får slike tilbud hele tiden. Først doble poeng til masse intercont destinasjoner, så et med forcasting sine reiseplaner med mulighet for doble poeng. Mens jeg, som har hatt EBG status i snart 10 år nå, ikke har fått et eneste ett! Hvorfor driver SAS og pisser på sine beste kunder på denne måten? Er det slik de tror de får lojale kunder! :headbang
Noen bør ta et kurs med enkelte i SAS ledelsen!!
ld
BF:headbang
Nok et "targeted" tilbud fra SAS:
We're doubling your points.
Register no later than September 22 and we'll give you twice the non-redeemable Basic points* on flights in Economy Extra and Business with SAS, Blue1 and Widerøe between September 24 and October 31.
The offer does not apply to domestic flights.
Have you already booked a flight for this period? No problem, the offer will also cover this trip if you register by the allotted date.
* The points you earn on top of the regular Basic points are not redeemable for awards, but count toward qualification for Silver or Gold status
http://www.flysas.com/en/unconnected_pages/EuroBonus/Faster/Post.aspx?vst=true
Men bakdelen ved dette står med liten skrift nederst:
Note!
The offer applies to direct flights and can be achieved multiple times.
Only members who has received this mailing are entitled
to register for this promotion
Nå begynner jeg å bli kraftig lei denne forskjellsbehandlingen fra SAS! Gamlingen, som har registrert en tur i Biz intercont og har 13000 poeng på sin konto får slike tilbud hele tiden. Først doble poeng til masse intercont destinasjoner, så et med forcasting sine reiseplaner med mulighet for doble poeng. Mens jeg, som har hatt EBG status i snart 10 år nå, ikke har fått et eneste ett! Hvorfor driver SAS og pisser på sine beste kunder på denne måten? Er det slik de tror de får lojale kunder! :headbang
Noen bør ta et kurs med enkelte i SAS ledelsen!!

BF:headbang