• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS og Norwegian gir ikke ut tall om inntekter pga feilbookinger

LN-VLE

ScanFlyer Gold
Sas og Norwegian er enige om at de ikke har noen tall å gå ut med på hvor mye de drar inn på passasjerer som må endre sine billetter på grunn av feilstavinger.

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10111760

(VG Nett) Glemmer du en bindestrek i navnet ditt, taster feil, eller må endre flybilletten din av andre grunner, bidrar du sterkt til å sikre flyselskapenes overskudd.

I USA er det ikke ubetydelige midler flyselskapene drar inn på dette fenomenet.



Vidar
 
Last edited by a moderator:
Sas og Norwegian er enige om at de ikke har noen tall å gå ut med på hvor mye de drar inn på passasjerer som må endre sine billetter på grunn av feilstavinger.

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10111760

I USA er det ikke ubetydelige midler flyselskapene drar inn på dette fenomenet.



Vidar

Nå er jo tallene som kommer frem her inntekter på mange slags endringer, og ikke bare de som skyldes feil og slurv hos kundene.
 
Dette har da svært lite med feilbookinger å gjøre, men mest med ombestillinger. Merkelig vinkling...
 
Back
Top