kekker
Onkel reisende kekker
SAS leverer 80,9 % punktlighe i følge en artikkel på finalcall.travel
Undersøkelsene er gjort av OAG som i følge artikkelen definerer en forsinkelse til at flyet må være 15 minutter for sent til destinasjonen.
Noen kloke hoder her kan vel sikkert si noe om detter er block tid, eller hva det er.
Det blir også tatt hensyn til avlyste avganger, noe som i mitt hode gjør denne statistikk "brukbar".
DY ligger ikke langt etter med en punktlighet på 78,62%.
Finner ikke noe om WF i denne statistikken, men de har jo også for vane å gjøre det bra i slike målinger.
Alt i alt er det meget imponerende for begge selskapene, da de er utsatt for noen festlige værfenomener i løpet av en sesong i sine hjemmemarkeder.
Undersøkelsene er gjort av OAG som i følge artikkelen definerer en forsinkelse til at flyet må være 15 minutter for sent til destinasjonen.
Noen kloke hoder her kan vel sikkert si noe om detter er block tid, eller hva det er.
Det blir også tatt hensyn til avlyste avganger, noe som i mitt hode gjør denne statistikk "brukbar".
DY ligger ikke langt etter med en punktlighet på 78,62%.
Finner ikke noe om WF i denne statistikken, men de har jo også for vane å gjøre det bra i slike målinger.
Alt i alt er det meget imponerende for begge selskapene, da de er utsatt for noen festlige værfenomener i løpet av en sesong i sine hjemmemarkeder.