SAS med Crew Guide-app

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
At SAS, we love to travel; it’s our passion; it’s our business. Because of this, we have an in-depth knowledge of travel, none more so than our cabin crew and pilots; that’s why we decided to release an App with a series of guides full of personal travel tips from our crew.

http://cg.flysas.net/

Under 'about' i SAS Crew Guide kan man skrive inn en kode for å låse opp 'crew functions' - noen som har koden og/eller vet hvilke funksjoner dette er?

Håper det kommer for mere enn New York.

Skal vi se: New York, Chicago, London, pluss en guide kalt "European City Escapes" som dekker Barcelona, Berlin, Brussel, København, Helsinki, Nice, Oslo, Palma, Paris, Reykjavik, Roma, Stockholm og Wien er de jeg finner i appen på iPhone'n min ;)

Hmmm...
Jeg får også bare guide for New York.
Er appen for Android litt etter? Får prøve å laste den på nytt etterhvert...

Under 'about' i SAS Crew Guide kan man skrive inn en kode for å låse opp 'crew functions' - noen som har koden og/eller vet hvilke funksjoner dette er?
Klarte å hacke den, det kom opp en liste med strippeklubber .... just kidding. ;)

Ser at med Android kommer de forskjellige guidene opp som separate apper.

Du verden!
Det var tungvint. Greit nok hvis man har bestemt seg for et reisemål kanskje, men kan jo bli dyrt on location om ikke jobben betaler...
Du har gjerne allerede bestemte deg for en destinasjon når du er "on location" så dette ser jeg ikke som noe probblem. Last det bare ned før du reiser eller når du har wlan.

Det som derimot er positivt forskjellig her er at innholdet er lagret på mobilen slik at man ikke trenger bruke mobilt internett når man går rundt i gatene på destinasjonen. Såkalte webapper som laster ned alt innholdet er det vanlig blandt guider på Android. Dette var veldig bra. :up:

Noe som ikke fungerte på Android var koblingen mot kart. :(

Du har gjerne allerede bestemte deg for en destinasjon når du er "on location" så dette ser jeg ikke som noe probblem. Last det bare ned før du reiser eller når du har wlan. :(

Er nok noen, meg selv inkludert, som trodde de lastet ned "hele pakka" fra starten av og ville bli informert om oppdateringer (les: nye reisemål og endringer/tillegg) etterhvert.

Back