Ståle Amatør 25 Sep 2014 #1 SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Har funnet flere avganger hvor A340 opereres i 2015 på SK907, ser vi en gradvis overgang til 340 på denne ruta?
SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Har funnet flere avganger hvor A340 opereres i 2015 på SK907, ser vi en gradvis overgang til 340 på denne ruta?
kekker Onkel reisende kekker 25 Sep 2014 #2 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Har 340 bedre cargo kapasitet??
LN-MOW Flyklapper Medlem 25 Sep 2014 #3 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Flåten er i ubalanse mens de ominnreder 330'ene. That's why.
D Dreyer ScanFlyer Silver 25 Sep 2014 #4 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 kekker said: Har 340 bedre cargo kapasitet?? Click to expand... Nei, men den har høyere MTOW, så man får mere med.
Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 kekker said: Har 340 bedre cargo kapasitet?? Click to expand... Nei, men den har høyere MTOW, så man får mere med.
F fluxie Flyprat fusentast Medlem 25 Sep 2014 #5 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 LN-MOW said: Flåten er i ubalanse mens de ominnreder 330'ene. That's why. Click to expand... Er det ikke A340'ene de starter med?
Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 LN-MOW said: Flåten er i ubalanse mens de ominnreder 330'ene. That's why. Click to expand... Er det ikke A340'ene de starter med?
LN-MOW Flyklapper Medlem 25 Sep 2014 #6 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Det er snakk om enkelte avganger - ikke hele programmet.
D Dag Viking ScanFlyer Mile High Club 25 Sep 2014 #7 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Dreyer said: Nei, men den har høyere MTOW, så man får mere med. Click to expand... Skiller ikke så mye på denne ruta, rundt 3 tonn ekstra payload fordel 340. Vil tro at SAS er interesserte i å bruke 340 mest mulig på ruter der de får benyttet fordel i payload-range, evt der det er større etterspørsel etter C-klasse.
Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Dreyer said: Nei, men den har høyere MTOW, så man får mere med. Click to expand... Skiller ikke så mye på denne ruta, rundt 3 tonn ekstra payload fordel 340. Vil tro at SAS er interesserte i å bruke 340 mest mulig på ruter der de får benyttet fordel i payload-range, evt der det er større etterspørsel etter C-klasse.
D darkcho ScanFlyer Gold 25 Sep 2014 #8 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Det er satt opp allerede i november også. Min avgang ble byttet fra 330 til 340 for noen dager siden, OSL - EWR.
Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Det er satt opp allerede i november også. Min avgang ble byttet fra 330 til 340 for noen dager siden, OSL - EWR.
LN-MOW Flyklapper Medlem 25 Sep 2014 #9 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Begynner 18/11 - og første maskinen skal vel inn omtrent på den tiden. 4x 340 og 2x 330 frem til 6. mars. Så trappes det ned.
Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Begynner 18/11 - og første maskinen skal vel inn omtrent på den tiden. 4x 340 og 2x 330 frem til 6. mars. Så trappes det ned.
F fluxie Flyprat fusentast Medlem 25 Sep 2014 #10 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Det vil si at man skal ha uflaks om man ikke får ny C når man reiser T/R Tokyo i midten av feb
Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Det vil si at man skal ha uflaks om man ikke får ny C når man reiser T/R Tokyo i midten av feb
LN-MOW Flyklapper Medlem 25 Sep 2014 #11 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 Det var ukefrekvensen på SK907 jeg skrev ..
H haakonks ScanFlyer Silver Medlem 25 Sep 2014 #12 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 LN-MOW said: Begynner 18/11 - og første maskinen skal vel inn omtrent på den tiden. 4x 340 og 2x 330 frem til 6. mars. Så trappes det ned. Click to expand... Har du et mer detaljert tiddskjema?
Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 LN-MOW said: Begynner 18/11 - og første maskinen skal vel inn omtrent på den tiden. 4x 340 og 2x 330 frem til 6. mars. Så trappes det ned. Click to expand... Har du et mer detaljert tiddskjema?
LN-MOW Flyklapper Medlem 25 Sep 2014 #13 Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 haakonks said: Har du et mer detaljert tiddskjema? Click to expand... 333 ma/sø 343 ti/on/to/fr
Re: SAS med 340 på OSL-EWR i 2015 haakonks said: Har du et mer detaljert tiddskjema? Click to expand... 333 ma/sø 343 ti/on/to/fr