SAS logojet

Er det bare jeg som ikke syntes dette ser bra ut på et SAS fly i det hele tatt? Da hadde det jo vært bedre om de hadde konseptet over hele flyet. Og kanskje reklamert for noe som står SAS litt nærmere. Ja det er relevans mellom filmen og hvor det er reklamert, men kom igjen... Bildene var derimot fine :-)

Flotters detta, Stein :)
Endelig en SASfly som er verdt å se på, ellers har de jo verdens mest kjedlige livery... :drunk:
TK :fly

Flotters detta, Stein :)
Endelig en SASfly som er verdt å se på, ellers har de jo verdens mest kjedlige livery... :drunk:
TK :fly

Hallo! Har SAS verdens kjedligste "livery"?! Det da mange, og da mener jeg MANGE, som ser verre ut enn SAS' fly.
Hva med Finnair, LOT, Alitalia, Austrian og Iberia, for å nevne noen i Europa. De fleste kinesiske er mye verre, og EVA Air er grusomme. Air Canada og American er heller ikke akkurat pene.

Ellers er det artig å se et "spesielt" SAS-fly igjen.

Litt stilig, er det disney som sponser dette da? Personelig syns jeg heller dem skulle malt den i dragemønster.

Man har også fått dekorert en 738 med "Earn points with me" i en noe enklere variant og typisk SAS-font.

Last edited:
Hallo! Har SAS verdens kjedligste "livery"?! Det da mange, og da mener jeg MANGE, som ser verre ut enn SAS' fly.
Hva med Finnair, LOT, Alitalia, Austrian og Iberia, for å nevne noen i Europa. De fleste kinesiske er mye verre, og EVA Air er grusomme. Air Canada og American er heller ikke akkurat pene.

Ellers er det artig å se et "spesielt" SAS-fly igjen.
Hold da helt op...er der flere tilbage !!!! hihihi
hilsen Ole

Back