Da er det vinterferie og ny tur til østkysten. Ruten blir Sk Osl-cph 07.05 før det blir A321neo cph-iad. Vi skal ta tog was-nyc også hjem via arn.
Vi starter på Radisson osl.
Vi starter på Radisson osl.

Da er det vinterferie og ny tur til østkysten. Ruten blir Sk Osl-cph 07.05 før det blir A321neo cph-iad. Vi skal ta tog was-nyc også hjem via arn.
Vi starter på Radisson osl.![]()
![]()
Er det slutt på Hästens "bedding" ombord hos SK?
Veldig bra rapport saa langt - stor takk, legger merke til at SAS tilbyr den Ole Brumm pakken jeg alltid oensker meg, Ost OG Dessert, ikke som de fleste andre Ost ELLER Dessert…
Radisson paa OSL var det Red eller Blue - fra utsikten ligner det Red. Trenger en natt men oensker en fungerende vask.
Frokost kostet 19 dollar++, men 11-åringer var gratis. Sjokomelk var inkludert i buffet, men appelsinjuice kostet 40kr ekstra. Tallerkener var av hard plast (heldigvis ikke papp).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tok metro til Arlington cemetery som åpner 08.00. Gikk litt der før vi spaserte bort til the Mall. Anbefaler dette for førstegangsbesøkende med jetlag. På the Mall er det mye museer og annet å se.
![]()
Etterhvert ble deg tid for å ta tog.
Var spent, men ble positivt overrasket. Ble tilfeldigvis sittende i stillevogn der deg var lov å viske, men ikke snakke i mobil. Innmari behagelig. Prisen varierte fra mye mellom avgangene. Tok Northeast regional. Tar 30 min mer enn Acela, men betydelig billigere. Ikke mulig å reservere sete i coach.
Var priority boarding for de med status i Amtrak og business class. Vi var der 20 min før avgang og ventet 3 min på boarding.
![]()
![]()
![]()
Knyttnevetest bestått
![]()
![]()
![]()
![]()
De hadde bagasjebånd for toget.
![]()
Det ser ut som Radisson uten farge, gamle Park Inn. Som deler både resepsjon og restaurant med Red [emoji6]
Aha !! Da skjoenner jeg, har bodd noen ganger paa Red og bare trodd at jeg ble paa en maate oppgradert til den nye delen![]()