• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS har satt rekord

Geir

ScanFlyer Blue
SAS har satt en "bortimot uslåelig" rekord i dårlig omtale. Etter den famøse saken om vedlikeholdet som nå flyttes til Irland selv om SAS-ledelsen GANG PÅ GANG har sagt at vedlikehold IKKE skal flyttes ut av Norge vil nok denne rekorden bli slått er jeg redd - av SAS.

http://web3.aftenbladet.no/innenriks/okonomi/article314404.ece

Tusenvis av negative artikler om dumping av flybilletter, strid med flygere og kabinpersonalet, påstander om tekniske kanselleringer, nedleggelsen av Braathens verksted på Sola, sparkingen av Petter Jansen og beskyldinger om industrispionasje mot Norwegian har gjort et dårlig omdømme verre enn noensinne.

For en god stund siden syntes jeg det var trist at SAS gjorde alt de kunne for å motarbeide SAS. Nå synes jeg det beste hadde vært om SAS hadde gått konkurs slik at vi kunne fått et nytt selskap opp fra ruinen. Men jeg er redd de karrer seg videre med hodet såvidt over vannet - til stadig frustrasjon for oss passasjerer som vil bli sittende strandet på flyplasser pga. ulovlige aksjoner osv. osv. Det var dagens lille "sukk".

Replying to Topic 'SAS har satt rekord'

Originally posted by Geir

til stadig frustrasjon for oss passasjerer som vil bli sittende strandet på flyplasser pga. ulovlige aksjoner osv. osv. Det var dagens lille "sukk".

Skal vel ikke overdrive varigheten av de ulovlige aksjonene heller - det er vel ikke mange dagene det har vært ulovlige aksjoner de siste årene i SAS, skulle nesten tro selskapet aldri flyr lenger...

Replying to Topic 'SAS har satt rekord'

SAS har vært flinke til å drite seg ut i media, ja, men ikke glem at når et selskap drites ut i media har det også noe med mediene å gjøre...:devil

Back