SAS Fast Track

sentry

ScanFlyer Blue
Er det noen som vet hvorfor jeg kan bruke Fast Track på OSL uten problemer, mens jeg i CPH ikke får adgang? Jeg har *A Gold status gjennom UA.

Ikke at det er så viktig, men...

Jeg fløy SAS fra OSL, og billetten ble scannet og ga grønt lys på fast track. Det hadde derfor ikke noe med snill vekter å gjøre.

Jeg reiste ikke i SAS Business
Jeg reiste ikke i SAS Plus
Jeg er ikke EuroBonus gullmedlem
Jeg reiste ikke i Business med en av SAS' samarbeidspartnere

Merkelig

Jeg gikk igjennom med SK Go sist fredag med mitt MP * G til AMS ... I AMS har jeg flere ganger sluppet gjennom fasttrack som er ment for FB ... Bare viste kortet...

Og en kompis har brukt samme kort med SK Go 2 ganger sist sommer...

Selvfølgelig, det går alltid med LH ...

Hvilken av fast trackene gikk du på i CPH? Det er jo to der: en SAS og en for de andre/felles, mens det på OSL er felles fast track (bare delt mellom inn- og utland)

Fårstår jeg det rett at fast track kun er for EBG og ikke andre *G?
Jeg har i alle fall brukt LH Senator der mange ganger.

Er fast track inkludert på GO!

Heisann alle sammen.

Jeg bestilte meg en billett til Trondheim på tirsdag, og fikk idag en mail fra sas om tips til Trondheims ferien og i høyre banner står det hva som er inkludert.

Og til min store overraskelse står det fast track security, trodde dette bare var for Plus billetter jeg.

Eller er det noe jeg har gått glipp av en plass?

Last edited:
Re: Er fast track inkludert på GO!

Nei, er ikke inkludert, så tydeligvis en eller annen glipp

Om du er EBG er det inkludert i GO

Med bare 500 poeng tviler jeg på at jeg er blitt Gold medlem :p så er vel bare en feil i systemet tenker jeg. Selv om fast track nok hadde vært litt "digg" på lille julaften :D

Med bare 500 poeng tviler jeg på at jeg er blitt Gold medlem :p så er vel bare en feil i systemet tenker jeg. Selv om fast track nok hadde vært litt "digg" på lille julaften :D

Er vel omtrent det samme, bare motsatt (er EBG), som hver gang jeg sjekker inn på BGO. Da kommer det alltid opp Fast Track available på automaten, selv om slikt aldri noensinne har fantes på den flyplassen..

Back