• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS Eurobonus og Freddie Awards

morr

ScanFlyer Blue
Helt utrolig hvor mange priser SAS har tatt i Freddie Awards.

F.eks: Program of the Year - International -
Vinner SAS Eurobonus 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003

I tillegg har Eurobonus fått mange andre priser de seneste årene. Sikkert kjent stoff for de fleste her på dette forumet.

SAS Eurobonus er uten tvil et godt program, men er de virkelig så overlegne som det ser ut som..?Kanskje det er bare dansker, svensker og nordmenn som har stemt...

Sjekk selv på:

http://www.freddieawards.com/

Replying to Topic 'SAS Eurobonus og Freddie Awards'

Så lenge man må bruke poengene innen 5 år for å ikkje mista dei så synest eg at Eurobonus er et ræva program! Men det er no mi meining da...

5 års grensen er vel ikke så ille... Jeg har aldri hatt problemer med å bruke opp poengene mine. Enten til bonusreiser eller oppgradering. I tillegg er den faktisk meget bra for SAS som ikke blir skyldig i alt for mange poeng.

det er faktisk en internasjonal avstemning

Originally posted by LN-REF

Så lenge man må bruke poengene innen 5 år for å ikkje mista dei så synest eg at Eurobonus er et ræva program! Men det er no mi meining da...

... Det er et bonusprogram, ikke et pensjons spare fond.....

Hadde det vært et pensjonsspareprogram så kan du være sikker på at de hadde krevd egne bonuspoeng for rullestolen... Reis mens du kan!!!!

Originally posted by CK

det er faktisk en internasjonal avstemning

Gratulerer SAS med mange utmerkelser, og det er internasjonal avstemming, men spørs hvor mange australiere og amerikanere som stemmer. At den skal være "verdens beste" er kjempebra om den virkelig er det, men....tja.

Ellers er jeg helt enig i at 5-års-regelen er det absolutt mest negative med hele Eurobonus. Har mistet poeng pga av denne regelen. Smart trekk av SAS som blir kvitt skyldige poeng, og en gulrot for å få passasjerer ikke å velge andre. Bra for SAS, men for meg og sikkert endel andre er KLM eller FinnairPLus like gode lojalitetsprogram.

Ja Finnair er jo store på Norge...

De har blitt veldig bra på månedlige tilbud nå, alltid et par destinasjoner fra hvert land til halv pris. Også har man jo disse crazy-tilbudene, som New York nå i november.

Originally posted by EB
Ja Finnair er jo store på Norge...

BA gir også Finnairpoeng, og de har jo noen flere flighter. Når det gjelder SkyTeam er de relativt store på Oslo med CSA, KLM og AF og for fremtiden muligens Malev og Alitalia...

Back