SAS - Eurobonus kontra Norwegian CashPoints

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Jeg har noen spørsmål ang dette og håper at du eller dere som reiser mye - har sikker erfaring på bonus osv.

I tillegg til å reise med SAS, så hender det at jeg benytter fly/hotel med Norwegian på langhelg reiser i Europa med fruen på slep og får selvsagt CashPoints på selve reisen hos Norwegian. Det vil si 2% på selve billetten og ikke på alle tilleggene som Norwegian har på baggasje osv.

Jeg ser at man får Opptil 20% CashPoints når du betaler med Bank Norwegian-kortet, er dette på selve flybilleten eller hele summen på reisen ?? Gjelder dette også på billigbilleter ??

Tilabek til SAS så opplyser de hvor mye bonus du får, når du er i bestilling - men hvem leder kappløpet med BONUS og Cashpoints ??

Hvilken erfaring har du ??

Jan

I tillegg til å reise med SAS, så hender det at jeg benytter fly/hotel med Norwegian på langhelg reiser i Europa med fruen på slep og får selvsagt CashPoints på selve reisen hos Norwegian. Det vil si 2% på selve billetten og ikke på alle tilleggene som Norwegian har på baggasje osv.

Jeg ser at man får Opptil 20% CashPoints når du betaler med Bank Norwegian-kortet, er dette på selve flybilleten eller hele summen på reisen ?? Gjelder dette også på billigbilleter ??

Hos DY får du kun "rabatt" på billettprisen, ikke på tilleggstjenester, og heller ikke på fueltillegg eller avgifter.
Hvor mange CashPoints får jeg?
Du får 2 % CashPoints (av flypris ekskl. skatter, avgifter og mva) på Lavprisbilletter og 10 % CashPoints (av flypris ekskl. skatter, avgifter og mva) på Fullflexbilletter
19. Kan jeg fremdeles bruke Bank Norwegian-kortet som betaling for å opptjene CashPoints?
Ja, ved bruk av dette kredittkortet til kjøp av flyreiser hos Norwegian vil du opptjene følgende CashPoints : - 5 % på Lavprisbilletter utenlands
- 20 % på Fullflexbilletter utenlands
http://www.norwegian.no/norwegianreward/norwegianreward/faq/

... men hvem leder kappløpet med BONUS og Cashpoints ??
For min del blir det å sammenligne epler og pølser. Cashpoints er en ren "rabatt" og du kan bruke den til delbetaling senere, dvs. du vet hva du får og hva det er verdt. For SAS-poengene så er verdien mer usikker, men som nevnt i diverse andre tråder er det for mange det å ha sølv/gullkort som er poenget (dvs. prioritet ifht. uregelmessigheter, aldri utsolgte fly m.v)

Last edited:
Back