SAS EB Diners Club

orhel

ScanFlyer Blue
Tenkte man kunne lage en egen tråd for Diners da jeg ikke følte at det passet inn under de jeg søkte opp..

Nå får man 6000 ekstrapoeng om man søker før 11 desember og bruker kortet før 1 februar 2012. Ikke like bra som fjorårets 12000, men en liten gulrot for nye kunder.
http://www.dinersclub.no/pow/wcp/dinersno.asp

Så til et spørsmål når det gjelder faktura fra DC. Under "poeng denne periode" står det 71. Er dette summen DC mener jeg har opptjent i november? Da må de i så fall kjøpe seg en ny kalkulator...

Sa opp SAS Diners Club for ett par-tre uker siden. Fikk akkurat svar fra Diners at tilbudet også gjaldt meg hvis jeg på nytt ville ha SAS Diners Club.

Tenkte man kunne lage en egen tråd for Diners da jeg ikke følte at det passet inn under de jeg søkte opp..

Nå får man 6000 ekstrapoeng om man søker før 11 desember og bruker kortet før 1 februar 2012. Ikke like bra som fjorårets 12000, men en liten gulrot for nye kunder.
http://www.dinersclub.no/pow/wcp/dinersno.asp

Så til et spørsmål når det gjelder faktura fra DC. Under "poeng denne periode" står det 71. Er dette summen DC mener jeg har opptjent i november? Da må de i så fall kjøpe seg en ny kalkulator...

Er det noen lenke til dette tilbudet? Mener å huske at søknadsskjemaet hadde en promokode opp i hjørnet ifjor.

Er ikke dette samme butikken som andre kort , så person nummer. Etc? Det bør vel være mulighet å stoppe lureri ?

Er ikke dette samme butikken som andre kort , så person nummer. Etc? Det bør vel være mulighet å stoppe lureri ?

Lureri? Jeg sendte mail og sa at jeg nettopp hadde sagt opp Dinerskortet. De sendte meg mail tilbake at tilbudet gjaldt meg også. Så sendte inn søknad og nytt kort.

Angående 20-årsmarkeringen med 20 ekstra ekstrapoeng.
Samtlige tansaksjoner har havnet på neste faktura og har to forskjellige datoer.
Hvilken dato bruker Diners når de regner ut EB-poengene? Noen som vet?

• Transaksjon

Dato: 26.04.2012
    Bokføringsdato: 01.05.2012

Angående 20-årsmarkeringen med 20 ekstra ekstrapoeng.
Samtlige tansaksjoner har havnet på neste faktura og har to forskjellige datoer.
Hvilken dato bruker Diners når de regner ut EB-poengene? Noen som vet?

• Transaksjon

Dato: 26.04.2012
    Bokføringsdato: 01.05.2012

På alle slike kampanjer tidligere, er det alltid kjøpsdato som har vært gjeldene

Sjekket nettop e-fakturaen, og jeg har fått 36 (ikke 35!) ekstrapoeng per hundrelapp for innkjøpene jeg gjorde 26-27 april. Timet det hele veldig bra med betaling av en større hotellregning, så det ble totalt 6 628 ekstrapoeng :)

Flott, nå kan jeg endelig si opp Dinerskortet, siden den norske utgaven har de desidert dårligste betingelsene i Skandinavia. I Danmark og Sverige får du i hvert fall et gratis loungebesøk per 10 000 kr brukt på kortet.

Back