Etter å ha ankommet med Wizz var det på tide å sette kursen hjem igjen, og da med SAS. Wizz skulle lande 07:35, og da burde det holde i massevis med SK345 08:25. Å tilbringe mer enn en time i Trøndelag fremstod jo som ganske meningsløst.
Ved ankomst TRD var det behov for litt espresso og gjerne med litt bakverk til. Ritazza har pain au chocolat til bare 15kr, som jo er langt lavere enn gjengs «Avinor»-pris. At jeg samtidig fant en godstol til formålet gjorde heller ikke noe
Mens jeg satt der og blomstret i all min prakt så kom LN-RRG inn fra OSL, som var maskinen som skulle ta meg tilbake til OSL igjen
Parkering ved gate 34 og det ble etterhvert ropt opp boarding....også like etterpå last call og boarding closing
Kom meg ombord og fant sete min på 6F, som var sånn ca midt i den store Plus kabinen i dag. En raskt telling kom jeg til 22 hoder totalt ombord. 10 i Plus og 12 i economy. Så denne flighten ble primært betalt av svenske og danske skattebetalere
Noe bedre benplass enn tilsvarende sete på vei opp
Avgang ut mot havet og kom oss etterhvert over skyene og opp i solen. I og med det er serveringsstopp ombord så var det en ganske hendelsesløs flight. Dog så funket Internett ombord utmerket for en gangs skyld
Ankomst OSL noen minutter før rutetid og kunne spasere bort til P2 hvor bilen til med med-Poddist stod parkert.
Inn døren hjemme på Hvalstad 10:25, så hadde egentlig rukket både veldig mye og veldig lite på en gang, siden jeg tidligere på morgenen gikk ut døren.
Og dett var dett
Ved ankomst TRD var det behov for litt espresso og gjerne med litt bakverk til. Ritazza har pain au chocolat til bare 15kr, som jo er langt lavere enn gjengs «Avinor»-pris. At jeg samtidig fant en godstol til formålet gjorde heller ikke noe

Mens jeg satt der og blomstret i all min prakt så kom LN-RRG inn fra OSL, som var maskinen som skulle ta meg tilbake til OSL igjen

Parkering ved gate 34 og det ble etterhvert ropt opp boarding....også like etterpå last call og boarding closing



Kom meg ombord og fant sete min på 6F, som var sånn ca midt i den store Plus kabinen i dag. En raskt telling kom jeg til 22 hoder totalt ombord. 10 i Plus og 12 i economy. Så denne flighten ble primært betalt av svenske og danske skattebetalere
Noe bedre benplass enn tilsvarende sete på vei opp

Avgang ut mot havet og kom oss etterhvert over skyene og opp i solen. I og med det er serveringsstopp ombord så var det en ganske hendelsesløs flight. Dog så funket Internett ombord utmerket for en gangs skyld

Ankomst OSL noen minutter før rutetid og kunne spasere bort til P2 hvor bilen til med med-Poddist stod parkert.
Inn døren hjemme på Hvalstad 10:25, så hadde egentlig rukket både veldig mye og veldig lite på en gang, siden jeg tidligere på morgenen gikk ut døren.
Og dett var dett