SAS A330 på OSL nå?

tripple-seven

Newcomer
SAS A330 på OSL nå?

Var ute og luftet motorsyklen i ettermiddag. Endelig! Som den forsiktige motorsyklist jeg er med respekt for trafikken og egne skills som har vært ute av trening i vinter, vil jeg ikke sitte og se opp på himmelen når jeg kjører. Men jeg så en A330 med røde motorer for en halv time siden. Ble jo litt nysgjerrig da.. Hva var det?

Re: SAS A330 på OSL nå?

Originally posted by tripple-seven

Var ute og luftet motorsyklen i ettermiddag. Endelig! Som den forsiktige motorsyklist jeg er med respekt for trafikken og egne skills som har vært ute av trening i vinter, vil jeg ikke sitte og se opp på himmelen når jeg kjører. Men jeg så en A330 med røde motorer for en halv time siden. Ble jo litt nysgjerrig da.. Hva var det?

Det kan ha vært en A340 (OY-KBD) som dro fra København til Seattle. Den passerte nettopp Ålesund og dro videre. Kan det ha vært den du tenker på, eller var det et fly som landet?

det var en A330. kom sørfra. hadde reg. OY- , husker ikke mer.. men tror d var OY-VK- eller noe slik^_^

My Travel var vel ventet tilbake fra Dubai rundt denne tida da, må nok ha vært den...

Originally posted by ENGM RAMP

My Travel var vel ventet tilbake fra Dubai rundt denne tida da, må nok ha vært den...

Den kommer fra Sharjah;

Sharjah Phuket DK 5918 1715 Landet 1635 MyTravel Airways

Var nok MYTravel's A330-300 ja, som kom fra Sharja/Phuket. Den kom MEGET lavft over hustaket her i Fjerdingby ca kl 16.30.
Men hadde ikke kikkert eller kameraet klart, så jeg fikk ikke reg på den.

Airbus 330.

Et bilde jeg tok 16 August i fjord. ikke noe bra bilde, men man kan skimte en SAS A330 i bakgrunnen parkert ved siden av CO 757. La ikke merke til det før for en liten stund siden da jeg gikk gjnnom bildene mine :p Hadde reist bort å tatt bilder av den hadde jeg vist den stod der.

Attachments

• 16.08.06#1.jpg
    16.08.06#1.jpg
    183.5 KB · Views: 60

Hva gjorde CO på fjernpark den dagen? ENGM RAMP? vet du noe?

CO fikk brann i en av motorene under oppstart og ble towet til fjernpark. den gikk tilbake til EWR dagen etter.

Fant frem et bilde gitt :colgate: N17104

Attachments

• 16.08.06#3.jpg
    16.08.06#3.jpg
    110.1 KB · Views: 60

Hehe Martin? Du forventer vel ikke at jeg sånn rett ut i det blå skal huske tilbake til 16 August 2006 og hvorfor de stod der vel? :colgate:

Vel kaller Brutter meg for "Autisten" (og unnskyld, ikke meningen å støte noe om noen blir det) men det får'a værra grenser! :)

Originally posted by ENGM RAMP

Hehe Martin? Du forventer vel ikke at jeg sånn rett ut i det blå skal huske tilbake til 16 August 2006 og hvorfor de stod der vel? :colgate:

Vel kaller Brutter meg for "Autisten" (og unnskyld, ikke meningen å støte noe om noen blir det) men det får'a værra grenser! :)

Ok, jeg beklager den.. Er lett å rope på deg når man lurer på sånt, men skal jo ikke forlange at du husker det.. Jeg beklager.. Tenkte kanskje også at den ikke pleide å stå ofte på fjernpark.. (Hvis jeg ikke passer kjeften min, er det kanskje sjans for at den gjør det den 1. Juli??)

Men jeg fikk svaret mitt, så da er alle fornøyd :colgate:

Apropos autisme, og flyparkering: Husker du hvilket fly (type og selskap) som stod parkert på Cargo søndag 18/9 2005?

Back