R Roxman ScanFlyer Gold 19 Jun 2007 #1 så fikk jeg retroen også på brikka.. takk for infoen Lennart Last edited: 7 Nov 2007
R Roxman ScanFlyer Gold 19 Jun 2007 #3 motlys, en defekt 70-300mm linse og elendig i photoshop, så blir det slik^_^
U Utflyttet Ute på tur 19 Jun 2007 #4 Originally posted by Roxman motlys, en defekt 70-300mm linse og elendig i photoshop, så blir det slik^_^ Click to expand... Flyet blir ikke mindre pent av den grunn -A
Originally posted by Roxman motlys, en defekt 70-300mm linse og elendig i photoshop, så blir det slik^_^ Click to expand... Flyet blir ikke mindre pent av den grunn -A
Lennart ScanFlyer Rusty 19 Jun 2007 #6 Skarpt bilde ihvertfall, synd at muighetene for å ta bilde med solen på rett plass er mindre på denne tiden av dagen , bra jobba Roxman, håper det var verdt at eg vekket deg
Skarpt bilde ihvertfall, synd at muighetene for å ta bilde med solen på rett plass er mindre på denne tiden av dagen , bra jobba Roxman, håper det var verdt at eg vekket deg
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 20 Jun 2007 #8 Originally posted by Twin Otter hva fløy den egentlig? Click to expand... Passasjerer vel.....:colgate:
Originally posted by Twin Otter hva fløy den egentlig? Click to expand... Passasjerer vel.....:colgate:
R Roxman ScanFlyer Gold 20 Jun 2007 #9 Originally posted by Twin Otter hva fløy den egentlig? Click to expand... den fløy SK1875, SVG - CPH