Nu har jeg luret på noget i nogen tid:
Når flyene ellers er på tid, tøffer SK909 (cph-ewr) og SK907
(osl-ewr) i rumpen på hinanden over dammen! Ifølge schedule
ankommer 909 20 min. før 907, men maskinen fra OSL bruges
på returen til CPH (std 17.35) og maskinen fra CPH på den senere
908 til OSL (std 18.55).
Altså sidste maskine ind skal først ud!
Hm..Hvad er logikken her?? Har det noget med overordnet
maintenance at gøre??
Når flyene ellers er på tid, tøffer SK909 (cph-ewr) og SK907
(osl-ewr) i rumpen på hinanden over dammen! Ifølge schedule
ankommer 909 20 min. før 907, men maskinen fra OSL bruges
på returen til CPH (std 17.35) og maskinen fra CPH på den senere
908 til OSL (std 18.55).
Altså sidste maskine ind skal først ud!
Hm..Hvad er logikken her?? Har det noget med overordnet
maintenance at gøre??