Sanntidsskjerm - Avinor

SpotOn

ScanFlyer Silver
Er det noen som vet om Avinor gir mulighet for enkelt å sette opp en sanntidsskjerm (tilsvarende det Ruter og Jernbaneverket gir) for utvalgte flyplasser? Ser jeg kan spørre inn i systemet her, men hadde håpet at det fantes noe "ferdig tygd" som jeg kunne bruke. Tanken er å få en skjerm opp på jobben som kan vise flyavganger/ankomster til/fra utvalgte flyplasser.

Nytt firmanavn evt nytt firma når man graver litt i registrene og ser på eiere osv https://infopix.no/

Kr./mnd. 390 for nyheter og sport, kr./mnd. 590 for "plukk og mix" og kr./mnd. 790 for "skreddersydd visning"! Etter det jeg kan se, er jo dette saker som man lett kan finne gratis hos andre.
Det er mulig jeg tar feil, men for meg ser dette ut som ren svindel!

Det er kanskje mest beregnet på kommersielle brukere kanskje? Som hoteller osv ...

Det er mulig at det er det, men det ligner mistenkelig på tidligere svindler hvor firmaer måtte betale i dyre dommer for å få firmanavnet oppført i totalt verdiløse kataloger...

Tilbake til prositos.no som tydeligvis er borte: Hvordan er det nå mulig å finne ut hvilke flybevegelser man kan forvente på OSL, og helst med hvilken bane de lander på/tar av fra?

FR24, Flightaware ... eller hvis du er kundig, bygg noe selv. Tror Avinor fortsatt deler API'en til de som vil ha...

Back