Fax? Hvilket århundre lever du i Tommy

ld :lol
non disclosure avtaler skal vaere signert, da maa man faxe eller scanne. Jeg hadde ikke tid til aa scanne paa morran. Regna faktisk med at en flyplass lounge har fax. I guess not.. :angry:
Ok, la oss starte fra begynnelsen.
Grunnen for denne turen er at en potensiell arbeidsgiver, Singtel, inviterte meg til aa besoeke deres hovedkontor i Redwood City rett soer for San Francisco. Jeg takket ja til aa bli bedre kjent med dette firmaet som jeg har intervjuet med noen ganger den siste maaneden.
Jeg saa til min store overraskelse at flight 907 skulle gaa med ny config, saa flyet skulle ha UAs nye business og first class! Da jeg skulle sjekke inn paa nettet paa onsdag, var det fortsatt ny config, men jeg sto fortsatt paa venteliste for aa bli oppgradert. En kjapp telefon til UA bekreftet at jeg sto som nr. 7 paa oppgraderingslista av 32 (!!). Spilte ingen trille, hadde noedutgang paa toseteren til hoyre som backup.
Kvart over to kom taxien, en snakkesalig, hyggelig kar fra Romania var sjaafoer denne ettermiddagen. Fortalte han om min badeferie i Romania for 10 aar siden og vi fant tonen. Etter ca. 25 minutter var vi framme ved terminal 1.
Sikkerhetskontrollen hadde lite koe, var igjennom paa 5 minutter. Jeg var der saapass tidlig for aa faxe en non disclosure avtale til en annen potensiell arbeidsgiver jeg skal moete i Chicago paa mandag. Som allerede nevnt, gikk det i dass. Jeg fikk dog fakset papirene fra hotellet naar jeg kom frem. Ble en Honkers Ale i RCC, satt i hjoernet ved Gate 18 ved siden til en 747 et par meter i fra vinduet. Tasset bortover til gaten litt over timen foer avgang for aa begynne prosessen med oppgradering. Ved gaten var det zoo allerede. Villt kaos! Den moerke GAen ropte og styrte over PA at alle maatte sette seg. Hun fikk ikke kontroll over oppgraderingene foer 20 minutter foer avgang (noe som er svada, innsjekk stenger 30 minutter foer). FLyet sto allerede ved gate da jeg ankom timen foer. Halvtimen foer avgang finner GAen ut at det ikke var den nye config, men den gamle...

Jeg hadde sete ved noedutgang, 19F, paa nye config. UA flytter alltid 1K/Premier Exec, som har rett paa noedutgang, frem til noedutgang ved equ change. Jeg ble ropt opp og fikk boardingkort..... 19F... Jeg forklarte damen at dette slett ikke var noedutgang. Rad 15 og 16 er noedutgang paa gammel konfig.. De setene hadde hun gitt til stand by pax

Ble passe forbanna, men vet jo at det er lite man kan gjoere paa dette tidspunkt. Med respekt for avgangstid og de andre passasjerene, lot jeg ballen ligge. Kompensasjon sitter jo loest hos UA...
767 har jo ogsaa lite plass til haandbagasje saa jeg boardet umiddelbart sammen med First og Business passasjerene som boarder foerst. 1K kan nemlig boarde naar man vil. Ved vinduet satt det en annen 1K som var ganske saa forbanna da han fant ut at setet hans slett ikke var setet han hadde bestilt for 3 uker siden. Vi var i samme baat. Vi ble enige om aa ta et par GT betalt med 1K papir vouchere etter avgang. Samtalen gikk greit. Karen var i pillebransjen og hadde 280 timer med Cessna! Vi ble raskt bestekompiser. Pushet back 10 minutter etter rute og var i lufta halvtimen sent. Cruise vestover var paa FL360, mange hoye skyer denne dagen, vi toucha mange av dem og det ble noen voldsomt med turbulens. Froeken Kaptein loeste dette problemet med aa stige til FL380. Den meget hyggelige besetningen kom raskt rundt og solgte vareproevene (eller snack boxene) til UA. Konsentrert sodium som har utloepsdato om 4 aar kan de ha for meg. Men gratis GT ble servert saa mye vi ville ha. Purseren hadde nemlig observert hva som hadde skjedd og var veldig paapasselig med aa soerge for at turen vaar ble bra. Det ble 4 GT paa turen. Landet 20 minutter sent paa SFO.