Samuel L. Jackson på frekvensen

rymle

ScanFlyer Silver
Samuel L. Jackson på frekvensen

http://www.boarding.no/art.asp?id=45717

(...) flygelederen ved kontrollsenteret i Ohio hadde "glemt" å slå av mikrofonen, mens han så på en film istedet for å gjøre jobben sin, melder MSNBC.

I over tre minutter kunne pilotene høre på skuespiller Samuel L. Jackson (...)

Nok en ripe i lakken for våre kollegaer over dammen :/

Re: Samuel L. Jackson på frekvensen

litt flaks det ikke var "snakes on a plane" han så. Kunne satt en støkk i enhver barka pilot :-P

I sammenheng med alt som har kommet frem om amerikanske flygeledere den siste tiden, kom jeg over denne artikkelen. Bør leses i sin helhet.

msnbc.msn.com/id/42712161/ns/travel-news/

Air traffic controllers need fortitude in demanding job

By Bill Briggs

msnbc.com contributor

When Miami’s clouds turn foul and a parade of incoming pilots start demanding new routes, Jim Marinitti stares hard at the string of white blips on his black radarscope. He instantly rams his thoughts four moves ahead. He inches forward in his chair. The race is on.

Var å leste litt av disse rapportene NASA har og for å si det mildt, det er texas der borte.
En jeg snublet over var faktisk noen som med fullt overlegg prøvde å legge tilstandene til rette for en ulykke for å få en ny radar!
Nå antar jeg at disse rapportene ikke lett kan forfalskes heller, men var en del skremmende lesning.

Men men, har hørt en lignende historie om ubåt gutta til USA også.
Noen briter klarte å høre dem, ikke etter lyden fra propellen men rettere sagt lyden fra Top Gun filmen de så på ombord...
Selvfølgelig når de ble kontaktet nektet de å tro det, inntil det britiske marinefartøyet fortallte at de drev å så på begravelsesscenen.
Filmen ble da avstengt, men britene hadde det morro med sin høytaler, og forfulgte ubåten mens de spillte av Top Gun themen...

Back