Samletråd dronehendelser

Re: Samletråd dronehendelser

Kanskje på tide med mer aktive informasjonstiltak til turister og allmennheten? Skilting langs veier og NFZ perimeter, informasjon lagt ut på hoteller mm. Jeg har inntrykk av at folk rett og slett ikke evner å oppsøke informasjon selv. Som RO2 er jeg bekymret for virkningene av disse hendelsene.

Om folk mangler evner til å søke opp slik informasjon selv, eller er for late til å gjør det er rett og slet for ille, skulle rett og slett tro at folk er for dumme til å google droneregler.

Om folk mangler evner til å søke opp slik informasjon selv, eller er for late til å gjør det er rett og slet for ille, skulle rett og slett tro at folk er for dumme til å google droneregler.
Joda, droneførere er sløve og de så godt som alle bryter eksisterende lover og regler, men her er jeg ganske så overbevist om at det er snakk om politiske aksjoner mot flytrafikk.

Joda, droneførere er sløve og de så godt som alle bryter eksisterende lover og regler, men her er jeg ganske så overbevist om at det er snakk om politiske aksjoner mot flytrafikk.

Magefølelsen min heller litt mot det samme. Men dangens stans var jo betydelig kortere en Gatwick-hendelsen. Hvor lang var stengingen av den ene banen i kveld? Snakker vi sånn ca en times tid? Dersom dagens krøll var pga drone-aktivister hadde de vel gjerne returnert med gjentatte «angrep» slik vi så ved juletider i fjor.

De är så militanta. Extinction Rebellion har protesterat mot LHR tidigare och kommer göra det igen.

Klimaterrorister truer med å lamme Heathrow med droner i sommer, som en protest mot den 3. rullebanen
Det er selvsagt bedre for miljø og klima at flyene må sirkle enda mere før de lander.

Krever færre folk for å holde utkikk, hvis det er et tiltak?

Back