Salg hos SQ.

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
I går startet SQ høstsalget på billetter ex LHR.
Origin​
Destination​
Fares (Including taxes)​
London​
Singapore​
London​
Bali (Denpasar)​
London​
Manila​
London​
Hong Kong​
London​
Bangkok​
London​
Kuala Lumpur​
London​
Perth​
London​
Adelaide​
London​
Brisbane​
London​
Melbourne​
London​
Sydney​
London​
Auckland​
London​
Christchurch​

• Fares are inclusive of all taxes, surcharges and fees correct as of 12June09.
  • No minimum stay, maximum stay 3 months to South East Asia destinations.
  • No minimum stay, maximum stay 12 months to Australia and New Zealand destinations.
  • Fares are subject to change without prior notice.
  • Stopovers in Singapore permitted subject to additional taxes.
  • Above fares valid for sale between 13June and 30June09.
  • Above fares valid for travel between 1September to 09December09 and 16January to 31March 2010.
  • Fuel surcharges, taxes and fees may differ due to exchange rate fluctuations.
  • Fares are subject to availability.

http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/content/local/UK/promo_fares/index.jsp

Det er også tilsvarende salg fra andre byer.
http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/content/local/OT/promo_fares/index.jsp

Ja, her strømmer tilbudene på for en stakkar som ikke har mer ferie igjen. Men måtte bare søke, Bali til den prisen var jo fristende, men:

" Our site is experiencing overwhelming booking requests. Please try again later."

Slik var det i hele går også, men jeg kom igjennom innimellom. Bali i desember er svært sannsynlig! :) Får faktisk stopover i Singapore for samme prisen også.

Fra enkelte destinasjoner var det tilbud i biz. Mener jeg så noen fra CPH bl.a.

Ser ut til at disse er V-klasse, m.a.o. ingen opptjening av miles.....
Det stemmer. Hvis du går inn på tilbudene, så står det svart på hvitt at det ikke gir miles, ja, men når prisen er en tredjedel av normalen, så ser jeg ikke helt problemet der.

Det stemmer. Hvis du går inn på tilbudene, så står det svart på hvitt at det ikke gir miles, ja, men når prisen er en tredjedel av normalen, så ser jeg ikke helt problemet der.

Neida, man kan jo ikke forvente dette på en såpass lav pris, så det blir en vurdering i forhold til opptjening av miles og hva man trenger å opptjene gjennom året for å opprettholde status.

Back