Så var det torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Så var det torsdag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart ut døren og inn i italieneren som tar meg opp på toppen av byen. En del møter og et intervju i dag…så rekker jeg vel en hårklipp før middag også. Best torsdag ønskes!

Re: Så var det torsdag:-)

God morgen fra R12 mot OSL. 2xKLM i dag så er plutselig baktroppen i Las Vegas også [emoji322]

787-10 blir ett nytt bekjentskap!

Gjeesp fra Ålesund. Bacalaoen på XL leverte som vanlig og Julio gikk på spellern.

Booke om fly i appen samme dag fungerte jo meget bra, så nå to møter og hjem til middag med hele Knaus-gjengen.

Morn fra Tønsberg stasjon. RE11, også her retning OSL, selv om jeg hopper av i Drammen. Hadde riktignok ikke gjort noe å reise avgårde en plass, men må på jobb å tjene til livets opphold

God morgen fra Hotel Riverton i Göteborg. Her er det messe på gang. Heldigvis en rolig kveld i går, så formen er fin. Straks frokost før man er klar for dagens åtte timers seanse. Ha en strålende torsdag[emoji846]

God morgen fra Bergen.

Her er det lite som skjer så for å finne på noe blir det en dagstur til Vik i Sogn. Bare håpe meteorologene melder rett ang været over Vikafjellet for her kjøres det fremdeles med sommerdekk.

FQTV

God morgen fra Stavanger hvor høsten for alvor har gjort inntog. Siden en skal til Bergen for jobb helg i morgen får en ta et tak i hagen i dag og samle opp lauv.
Frokost er inntatt og kaffe #2 nytes. Ellers telles det ned, 5 vakter til på jobb, så 5 uker fri.
Ha en fin fin torsdag :)

God morgen fra delta-gropa. Venter på deilige R14 for en ny dag på bortekontoret. Første hele vanlige uke på kontoret siden før sommeren en gang. I vår kanskje.

Ingen store planer for dagen, hvilket er ekstra best. Så da ønsker jeg ekstra best torsdag til alle her samtidig.

God morgen fra gullstua. Sas til Cph og Ord venter. Var en stor gjeng fra Thailand tror jeg som sjekka inn mange kolli i SAS skranka som tok litt tid selv på diamant/gull osv. Stor gjeng. Trodde først det var kinesere men så på passene deres at det ikke var kinesiske pass. Men det var en senior dame som visste nøyaktig hva hun skulle gjøre med mine to pass, et gyldig og et utgått med amerikanske visumet I så da ble jeg sjekka inn. Ingen S på boardingkortet iallefall. Hun sa hun hadde hatt mange diskusjoner med makulerte pass hvor visumsiden også var makulert. Heldigvis visste jeg dette da jeg skulle fornye så da kunne jeg være streng mot politiet for en gangs skyld .

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Santiago. Etter gårsdagens lille regnskur ser det ut til at sommeren har landet for godt, og det ventes ikke regn før godt ut i 2025. Hadde egentlig vært greit med en skur innimellom. Hjemmekontoret er åpnet og i kveld er det nasjonaldagsmottakelse hos Tsjekkia. Ha en bra torsdag.

G'morgen .. Deilige 17 grader her i SC i grålysningen. Kaffe og frokost er gjennomført og nå skal også pickup'en få seg litt ny olje.

Gårsdagens stemmeavgivelse gikk prikkfritt, og både lokale og nasjonale kandidater fikk seg en stemme. Men må vel fortsatt finne meg i et par uker til med søppel i postkassa og på tv. Men snart over nå ...

Last edited:

Må si jeg har sansen for Cityjet tross forsinket fly. Bra benplass og bra crew. Eneste aberet var bussgate i begge ender men det hender vel med de minijetene. Var en del som måtte ombookes men jeg hadde jo bra connection tid. Og forsinkelser hender selv de beste fra tid til annen

God morgen fra R12 mot OSL. 2xKLM i dag så er plutselig baktroppen i Las Vegas også [emoji322]

787-10 blir ett nytt bekjentskap!
Live-rapport fra baktroppen. Bæsjet grundig på leggen, men det er jo litt moro da. KL1198 ble nesten 50 min forsinket, og hjalp heller ikke med bussgate på AMS. Da dro 787-10 uten meg....Uff. Gode råd er dyre, og siden jeg bare skal være i Vegas i helgen, så måtte jeg finne ut hvordan jeg enklest mulig kunne komme meg til LAS. Da ble det UA969 til SFO, og videre til LAS med enten Frontier eller UA til LAS. Er vel fremme rundt 20-21 lokal tid i LAS. Ikke verst med bare en 5-6 timers delay.

Ser til og med ut som hun rivjernet i UA skranken fikk pisket rundt bagasjefolka og fikk router om bagasjen min også. Nå har UA-appen sendt så mange notifications om at "Your bag has been loaded" at jeg faktisk tror jeg har fått den med.

Fikk også fullt amenity-kit nå, så er virkelig fattig-manns business dette. 44A-C 4 LIFE [emoji3590]

Hadde listet meg i business, men den var full, men med 150++ ledige seter i eco, så fikk man fattigmanns business class, en tre-seter og 2 glass med pre departure bobler fra purser him-self. Lite folk ombord og generelt bra stemning, fantastisk crew, og PA announcementen fra kapteinen var den kuleste jeg har opplevd.

Da sier jeg skål, og satser på at man er ganske bedugget før man treffer den varslede turbulensen over Atlanteren, også fortsetter man festen i Vegas om noen timer....!
4615a478a59e546275eb5797d1a0b066.jpg

Last edited:

Live-rapport fra baktroppen. Bæsjet grundig på leggen, men det er jo litt moro da. KL1198 ble nesten 50 min forsinket, og hjalp heller ikke med bussgate på AMS. Da dro 787-10 uten meg....Uff. Gode råd er dyre, og siden jeg bare skal være i Vegas i helgen, så måtte jeg finne ut hvordan jeg enklest mulig kunne komme meg til LAS. Da ble det UA969 til SFO, og videre til LAS med enten Frontier eller UA til LAS. Er vel fremme rundt 20-21 lokal tid i LAS. Ikke verst med bare en 5-6 timers delay.

Ser til og med ut som hun rivjernet i UA skranken fikk pisket rundt bagasjefolka og fikk router om bagasjen min også. Nå har UA-appen sendt så mange notifications om at "Your bag has been loaded" at jeg faktisk tror jeg har fått den med.

Fikk også fullt amenity-kit nå, så er virkelig fattig-manns business dette. 44A-C 4 LIFE [emoji3590]

Hadde listet meg i business, men den var full, men med 150++ ledige seter i eco, så fikk man fattigmanns business class, en tre-seter og 2 glass med pre departure bobler fra purser him-self. Lite folk ombord og generelt bra stemning, fantastisk crew, og PA announcementen fra kapteinen var den kuleste jeg har opplevd.

Da sier jeg skål, og satser på at man er ganske bedugget før man treffer den varslede turbulensen over Atlanteren, også fortsetter man festen i Vegas om noen timer....!
4615a478a59e546275eb5797d1a0b066.jpg
Booket KLM deg om til UA? Uansett høres det voldsomt ut å sende bagasje for en helgetur .

Her er man uansett trygt planta i 2A hos SAS til ord. Skal ikke til Vegas. Kapteinen her varsla om fine flyforhold så kanskje litt motsatt hos UA.

Last edited:

Nei, det gjorde de ikke. Den jobben gjorde jeg selv....En av fordeler og/eller ulemper med ID-billetter. Veldig fleks, kan matche og mixe med selskap, billetter, klasser osv, men bør ting går til helvete så må du fikse det selv.

Når man da reiser alene og har full batteri på telefonen så er det ikke noe stress.

Vurderte faktisk Lufthansa over til FRA og Condor direktentil LAS, men siden jeg anså det var viktigere å komme seg over dammen, og UA hadde over 150 seter ledige, mot Lufthansa som var full i alle klasser AMS-FRA så ble valget lett.

Har blitt lat på mine gamle dager, så har begynt å sjekke bagasje oftere og oftere [emoji28]

Nå håper jeg bare at vi kommer inn så tidlig og at det er lite kø i immigration, slik at jeg rekker Frontier, så får jeg prøvd ett nytt selskap [emoji2956]

Mornings fra Las Vegas. Nettopp tilbake fra en løpetur, 06 om morgenen, så er bare å flyte på jetlagen. Så får vi se hva dagen bringer.

Morn fra Vegas. Konferansen er ferdig, og det er på tide å dra hjem.
Ble en utrolig innholdsrik tur igjen. 2 race og hockeykamp, bra messe samt litt annen morro.

Hva slags konferanse er det i Las Vegas som flere er inne tydeligvis er på ?

hilsen
uvitende...

Hva slags konferanse er det i Las Vegas som flere er inne tydeligvis er på ?

hilsen
uvitende...

Las Vegas har store fantastiske messer/konferanser hele året.

Jeg tror bare Someone og fluxie er på kosetur i Las Vegas.

Jeg deltok på ASNT sin konferanse/messe. Var nok eneste flyprateren der.
Noen fra luftfart, sivilt og militært deltok også. Ikke så mange fra Norge, 6 stykk.

Back