Live-rapport fra baktroppen. Bæsjet grundig på leggen, men det er jo litt moro da. KL1198 ble nesten 50 min forsinket, og hjalp heller ikke med bussgate på AMS. Da dro 787-10 uten meg....Uff. Gode råd er dyre, og siden jeg bare skal være i Vegas i helgen, så måtte jeg finne ut hvordan jeg enklest mulig kunne komme meg til LAS. Da ble det UA969 til SFO, og videre til LAS med enten Frontier eller UA til LAS. Er vel fremme rundt 20-21 lokal tid i LAS. Ikke verst med bare en 5-6 timers delay.God morgen fra R12 mot OSL. 2xKLM i dag så er plutselig baktroppen i Las Vegas også [emoji322]
787-10 blir ett nytt bekjentskap!
Booket KLM deg om til UA? Uansett høres det voldsomt ut å sende bagasje for en helgetur .Live-rapport fra baktroppen. Bæsjet grundig på leggen, men det er jo litt moro da. KL1198 ble nesten 50 min forsinket, og hjalp heller ikke med bussgate på AMS. Da dro 787-10 uten meg....Uff. Gode råd er dyre, og siden jeg bare skal være i Vegas i helgen, så måtte jeg finne ut hvordan jeg enklest mulig kunne komme meg til LAS. Da ble det UA969 til SFO, og videre til LAS med enten Frontier eller UA til LAS. Er vel fremme rundt 20-21 lokal tid i LAS. Ikke verst med bare en 5-6 timers delay.
Ser til og med ut som hun rivjernet i UA skranken fikk pisket rundt bagasjefolka og fikk router om bagasjen min også. Nå har UA-appen sendt så mange notifications om at "Your bag has been loaded" at jeg faktisk tror jeg har fått den med.
Fikk også fullt amenity-kit nå, så er virkelig fattig-manns business dette. 44A-C 4 LIFE [emoji3590]
Hadde listet meg i business, men den var full, men med 150++ ledige seter i eco, så fikk man fattigmanns business class, en tre-seter og 2 glass med pre departure bobler fra purser him-self. Lite folk ombord og generelt bra stemning, fantastisk crew, og PA announcementen fra kapteinen var den kuleste jeg har opplevd.
Da sier jeg skål, og satser på at man er ganske bedugget før man treffer den varslede turbulensen over Atlanteren, også fortsetter man festen i Vegas om noen timer....!![]()
Hva slags konferanse er det i Las Vegas som flere er inne tydeligvis er på ?
hilsen
uvitende...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.