• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Så tilbake sørover med SK4085

aleksanderl

ScanFlyer Blue
Så tilbake sørover med SK4085

Hei og hå.

Etter to nydelige uker i vesterålen var det på tide å reise hjem igjen.
Fikk LN-RPK (Boeing 737-700) og flyturen var en ren fryd, men kabinpersonalet var utrolig stresset. Det var fremdeles passasjerer som sto oppreist under pushback og sikkerhets fremføringen ble unnagjort rett før vi sto på rullebanen.
Mens vi sto på bakken kom NAX på en visual brake off circeling til bane 17 og en F-16 tok en "touch and go" (siden hjulene ikke traff bakken i det hele tatt).
Kom oss opp til FL360 og jeg var så heldig å få sitte på klappsete under landingen.

Nok om bakhistorien. Dette er en liten "montage" fra turen hvor jeg både viser bilder og filmklilpp ;)

Enjoy:)

http://uk.youtube.com/watch?v=wa3Btdu9rvM

Please feel free to comment ;)
 
Re: Så tilbake sørover med SK4085

Jeg er "Heftig og begeistret"...
 
Re: Så tilbake sørover med SK4085

F-16en gjorde nok bare det den var klarert til å gjøre:) low approach
 
Re: Så tilbake sørover med SK4085

Hehe. Takker for kommentarene :)

Kapteinen sa nå at flyet skulle ta en touch and go så siden hjulene aldri traff bakken så skrev jeg det i gåsetegn ;)
 
Back
Top