• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Så blev det søndag

Scandinavien_Airlines

ScanFlyer Gold
Så blev det endelig søndag. Sidste dag af weekenden, og derudover er det "Día del los muertos", hvis man er troende latinamerikaner. Klokken har nu passeret 7.47, og om ikke så forfærdelig længe går turen imod kirkegården i Danmark. God dag til jer der ude :-)

God morgen fra Stavanger. Her har en ikke kommet lenger enn å ha fått på fly pysjamas’en og straks er kaffen klar.
Etter gårsdagens regnvær har det nå klarnet opp så en må nok ut å bevege seg i dag.
Ha en fin fin søndag :)

God morgen fra London. Noen mente det var høyst nødvendig å kaste flasker eller noe ca 05.00 så da ble det slutt på søvnen. Tror det blir en tur ned i gymmen nå mens jeg venter på resten av gjengen. Fått sen utsjekk på begge rom til 16.00 og det passer bra med sas flight 19.30. Lærte for øvrig i går at det var slutt på tax-refound i UK i 2021.

God morgen fra Asker. Litt husarbeid, litt trening og litt jobb, så går vel denne dagen også. Ha en fin dag.

God morgen fra Stavanger. Her har en ikke kommet lenger enn å ha fått på fly pysjamas’en og straks er kaffen klar.
Etter gårsdagens regnvær har det nå klarnet opp så en må nok ut å bevege seg i dag.
Ha en fin fin søndag :)
God morgen fra Haugeby, skikkelig trøkk i været i sørvest i går. Vår/LH`s A319 fra Frankfurt fløy inn til Sola fra vest i havet, rista godt, og uvanlig rufsete fergetur over Boknafjorden på kvelden og. Men nå fin og rolig søndagsmorgen 🙂👍

Gjeeesp fra Knausen. Super-støl etter en utagerende treningsøkt på kontoret i går og stappmett etter en nydelig mimosa-frokost med sjømat-tema. Nå skal vi straks på noe som igjen den "grumpye 50+ mannen" må smile anerkjennende til: heldags "gender reveal party" Men, lave forventninger gir nydelig resultat.

Grompf fra Lillestrøm. En uke med tog til/fra jobb har vel bråutsatt meg for alt som går. Så her er det snørr i fokus så det suser. Gud hjelpes.

Ha en bedre søndag

Urgh, stressedag ..... Mye å fikse før turen går østover. Utrolig hvor mye bikkjemat det blir av en ukes fravær.

Kun 3-4 grader på morran .. pelsdotten er i sitt ess. Selv kan jeg godt akseptere 10 grader høyere.

Nå erre fotball og lunch!

Gjeeesp fra Knausen. Super-støl etter en utagerende treningsøkt på kontoret i går og stappmett etter en nydelig mimosa-frokost med sjømat-tema. Nå skal vi straks på noe som igjen den "grumpye 50+ mannen" må smile anerkjennende til: heldags "gender reveal party" Men, lave forventninger gir nydelig resultat.

Smiler du anerkjennende fordi du liker det, eller fordi du synes det er dust? For de fleste utenom MAGA soccer mums eller influencere, synes gender reveals er det verste ever. Da trenger man ikke være grumpy 50+, det er grumpy alle i verden minus nevnte grupper... For miljøet, for mennesker, for alt. Som om det er relevant hvilket kjønn noen har, en fest for at et menneske skal komme ville vært bedre. Og da uten at miljøet skal lide, brenne ned, elver misfarges eller tusen mikroplastikbiter skal spres med vinden.... Blah. (Men kudos om det bare er muffins som er rosa eller blå, til nøds kan jeg nikke anerkjennende til det, uten at jeg har forståelse for hvilken relevans det har hva en nyfødt unge skal ha mellom beina...).

God kveld,

Her gikk dagen med forberedelser til uken som kommer.
Første del av uken starter med SK4008 over fjellet i morgen tidlig til seminar på Gardermoen i morgen og tirsdag.
Deretter retur og møter her i distriktet onsdag før kursen settes østover igjen til møte østpå torsdag etterfulgt av Flyprat julebord fredag.
Det blir kjekt å treffe kjentfolk igjen fredagskvelden.

Smiler du anerkjennende fordi du liker det, eller fordi du synes det er dust? For de fleste utenom MAGA soccer mums eller influencere, synes gender reveals er det verste ever. Da trenger man ikke være grumpy 50+, det er grumpy alle i verden minus nevnte grupper... For miljøet, for mennesker, for alt. Som om det er relevant hvilket kjønn noen har, en fest for at et menneske skal komme ville vært bedre. Og da uten at miljøet skal lide, brenne ned, elver misfarges eller tusen mikroplastikbiter skal spres med vinden.... Blah. (Men kudos om det bare er muffins som er rosa eller blå, til nøds kan jeg nikke anerkjennende til det, uten at jeg har forståelse for hvilken relevans det har hva en nyfødt unge skal ha mellom beina...).
Her lurer jeg på om vi rett og slett er enige Polaris.. Jeg synes det er dust, men vet at man kommer ut som grumpy hvis man ikke omfavner det. Jeg prøver det samme med Valentines, Black Friday og Haloween også - men prøver å "choose battles". Jeg er vel mer på de gode gamle tradisjonene som morsdag, fastelaven osv.
:)

Her lurer jeg på om vi rett og slett er enige Polaris.. Jeg synes det er dust, men vet at man kommer ut som grumpy hvis man ikke omfavner det. Jeg prøver det samme med Valentines, Black Friday og Haloween også - men prøver å "choose battles". Jeg er vel mer på de gode gamle tradisjonene som morsdag, fastelaven osv.
:)

Jeg bare tenker på denne når jeg hører om akkurat det :p

1762113165040.webp

Back