Tændis ScanFlyer Blue 15 Jun 2009 #1 Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Petter Mer kommer etter jeg har gjort min plikt på skolen Mulig at en video også kommer!
Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Petter Mer kommer etter jeg har gjort min plikt på skolen Mulig at en video også kommer!
baselutvann ScanFlyer Gold 15 Jun 2009 #2 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL venter spent!
putzmeister ScanFlyer Dusty 15 Jun 2009 #3 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Kjempe fine bilder!
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 15 Jun 2009 #4 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Godt dokumentert !
S Solguden ScanFlyer Blue 15 Jun 2009 #6 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Flotte bilder!!
HS-TGA ScanFlyer Blue 15 Jun 2009 #8 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Fine bilder av en lekker maskin! Er noe med disse 4 svære motorene.
Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Fine bilder av en lekker maskin! Er noe med disse 4 svære motorene.
Halvorsn ScanFlyer Molded 15 Jun 2009 #9 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL WOOW! skulle gjerne ha vært der men har et annet fotoprosjekt selv på skolen. Noen som skal være der når den tar av? vil den da ta av fra 01R/19L fordi den nå for tiden er lengst (ca 200m lenger) ?
Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL WOOW! skulle gjerne ha vært der men har et annet fotoprosjekt selv på skolen. Noen som skal være der når den tar av? vil den da ta av fra 01R/19L fordi den nå for tiden er lengst (ca 200m lenger) ?
JetBlue ScanFlyer Gold 15 Jun 2009 #10 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Genialt :lol: Dette er en av de største begivenhetene på OSL, synes nå jeg
Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Genialt :lol: Dette er en av de største begivenhetene på OSL, synes nå jeg
Cloudy ScanFlyer Blue 15 Jun 2009 #11 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Supert dokumentert Tændis....veldig bra
flyKSU ScanFlyer Gold 15 Jun 2009 #12 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Nydelig! Veldig godt dokumentert :up:
Molinari ScanFlyer Silver 15 Jun 2009 #13 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL SWEET!!! (tekst for å fylle)
Lennart ScanFlyer Rusty 15 Jun 2009 #14 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Nydelig, skulle vert der ja er dette første A345 på OSL ? Last edited: 15 Jun 2009
Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Nydelig, skulle vert der ja er dette første A345 på OSL ?
L LN-OSS ScanFlyer Silver 15 Jun 2009 #15 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Herlige bilder
jcnorway Moderator Medlem 15 Jun 2009 #16 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Ser gjerne et videoklipp av landingen hvis det finnes
LN-AØR ScanFlyer Crusty 15 Jun 2009 #17 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Nydelig. Det siste bildet var lekkert!
E Eirik Livsnyter Medlem 15 Jun 2009 #18 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Knall bilder !
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 15 Jun 2009 #19 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Det er første 340-500 ja
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 15 Jun 2009 #20 Re: Rykende ferske bilder - Thai lander på OSL Fantastisk - A340-500 ER utrolig lekker!