J joorgenda Newcomer 17 Dec 2011 #1 Hei, vet ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men er det noen som vet hvor høyt twr på rygge er? Jørgen Danielsen
Hei, vet ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men er det noen som vet hvor høyt twr på rygge er? Jørgen Danielsen
C Cessna182 ScanFlyer Blue 18 Dec 2011 #2 joorgenda said: Hei, vet ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men er det noen som vet hvor høyt twr på rygge er? Jørgen Danielsen Click to expand... Ja du skal være forsiktig her hvor du poster dine innlegg. Enten blir du strøket, eller i beste fall "moved" !
joorgenda said: Hei, vet ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men er det noen som vet hvor høyt twr på rygge er? Jørgen Danielsen Click to expand... Ja du skal være forsiktig her hvor du poster dine innlegg. Enten blir du strøket, eller i beste fall "moved" !
S seilfly Infrequent traveller ;-) 18 Dec 2011 #3 263' (AMSL vil jeg tro) https://www.ippc.no/norway_aip/current/AIP/AD/ENRY/EN_AD_2_ENRY_2-1_en.pdf
Keypoint ScanFlyer Airborne 18 Dec 2011 #4 Cirka tjuesyv og en halv meter over bakken med andre ord....