RYG-SVG 2. Mai

gilera

Canonskytter
Tok noen bilder av take-off'en på RYG når jeg reiste tilbake til Sola nå på søndagen. Det var strålende flyvær og likeså bildevær. :)

Her kom denne saken fra Ryanair. Mener det var EI-DCL.
(Det er desverre lite annet man kan gjøre enn å beskjære _kraftig_ med maks 40mm på fullformat...)
_MG_6165.jpg

Her har vi akkurat tatt av og ser mot den sivile delen.
_MG_6168.jpg

_MG_6169.jpg

_MG_6170.jpg

Ut mot Halden, Fredrikstad og Særp
_MG_6173.jpg

_MG_6174.jpg

_MG_6176.jpg

Må innrømme at jeg allerede savnet hjemplassen når jeg tok disse bildene... :(

- Bjørn :)

Last edited:
Flotte bilde, slike bilder pleier som regel å være vanskelige å få skarpe og "rene" siden det nesten alltid er noe skitt eller reflekson på vinduet i flyet :) Brukte du noe filter her?

Så pent, spesielt de 2 siste bildene. Du har tydeligvis litt mer peiling enn meg ja !!

Vakkert. :) Liker Boeing-liveryet, men synd de ikke har samme farger på skriften på winglet'ene som på halen. Skiller seg litt for mye ut synes jeg.

Takker for kommentarer! :)

Flotte bilde, slike bilder pleier som regel å være vanskelige å få skarpe og "rene" siden det nesten alltid er noe skitt eller reflekson på vinduet i flyet :) Brukte du noe filter her?

Ikke denne gangen, men vanligvis pleier jeg å bruke sirkulært polariseringsfilter når jeg tar bilder gjennom vindusruter. Denne gangen var jeg kjempeheldig, men under innflygninga og landinga var selvfølgelig kun min rute isbelagt...

Back