• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair skal bli snill mot passasjerene

Andre1980

ScanFlyer Blue
Last edited by a moderator:
Ja, de er ikke dumme. De har en stor organisasjon, så det vil sikkert ta litt tid å få konsistent praksis over alt. Men hvis de vil, får de det til.

Ja, de er ikke dumme. De har en stor organisasjon, så det vil sikkert ta litt tid å få konsistent praksis over alt. Men hvis de vil, får de det til.

Etter min mening er det det de har vært; dumme!
At de nå skal være villige til å endre seg, er ikke en dag for tidlig, men jeg tror det ikke før jeg får se det. Uansett hva de gjør, så kommer ikke jeg til å reise med dem.

Kanskje, litt avhengig av hvordan man definerer dum, men i motsetning til de som da ikke er dumme så har de vel stort sett tjent ganske bra med penger. Så sett fra den siden som investerer kapital i selskapet (eierne) så oppfattes de nok neppe som dumme.

Usj, hvem skal jeg nå fly med om jeg ønsker et selskap som er litt nazi med sløve passasjerer?

Kanskje, litt avhengig av hvordan man definerer dum, men i motsetning til de som da ikke er dumme så har de vel stort sett tjent ganske bra med penger. Så sett fra den siden som investerer kapital i selskapet (eierne) så oppfattes de nok neppe som dumme.

Nå kommer jo utspillet fra O'Leary nettopp som et resultat av kritikk fra aksjonærene. Noen har sett at de innfløkte bookingrutinene på nettet og dårlige kundetjenester skremmer vekk en stor del potensielle kunder, og ber ledelsen om å justere kursen.

Slik oppfatter ihvertfall jeg artikkelen.

At de nå skal være villige til å endre seg, er ikke en dag for tidlig, men jeg tror det ikke før jeg får se det. Uansett hva de gjør, så kommer ikke jeg til å reise med dem.
Hvorfor det? Hvis du nå boikotter dem av en eller annen grunn (dårlig service, dårlig behandling av ansatte, kontraktspiloter eller noe annet), er det ikke da grunn til å begynne å bruke dem hvis de "utbedrer" det du ikke liker? Bør ikke gode insentiv premieres like mye som dårlige skal "straffes"?

Eller det er bare nok en ting Komiske MoL har funnet på for å komme i media, atpåtil med en gladsak. Gratulerer.

Back