Ryanair på Sola

Somle

Newcomer
Ryanair på Sola

Har Ryanair vært nedom på Sola før?
Hva skjer med pax på Haugesund som skulle med flyet?
RYR5556.jpg

Last edited:
Re: Ryanair på Sola

Den som landa i snøhavet her ja. Takker for tipset
Venter på avgang , må jo ha ett bilde av den her igjen
lenge siden sist nå

Her snør det sykt nå. Braking action er elendig sies det på radioen
Men flyene lander alikavel

Har snødd litt tett den siste timen, men det er bygevær i Haugesund, så burde vært greit å stått litt på holding, men det har de sikkert ikke med seg drivstoff til....

Her snør det sykt nå. Braking action er elendig sies det på radioen
Men flyene lander alikavel

Det kan jeg underskrive på som kom med SK4017 for noen timer siden.
Det var kort og godt glatt!

Ryanair gikk til sola etter at det ble truffet av lyn her i HAU under landing sies det her.

Har hatt flere Ryanair maskiner på OSL som har ventet på pax som ble busset fra TRF, så helt uvanlig er det nok ikke

Maskinen overnatter på Sola, og har avgang kl 10 i morgen 9 desember.

Reportasje om dette på NRK Rogaland nettopp. Passasjerene som ble busset fra HAU til SVG ble bare dumpet på flyplassen i går ettermiddag. Fikk ingen info og hverken vått eller tørt. De fleste hadde overnattet på flyplassen, da hotellene rundt fort ble fylt opp. De som ble intervjuet var ikke blide, for å si det sånn. De sa de var klar over at de ikke kunne forvente allverden, men likevel....
Og NRK hadde ikke klart å få tak i Ryanair for en kommentar.... Surprise, surprise!

Reportasje om dette på NRK Rogaland nettopp. Passasjerene som ble busset fra HAU til SVG ble bare dumpet på flyplassen i går ettermiddag. Fikk ingen info og hverken vått eller tørt. De fleste hadde overnattet på flyplassen, da hotellene rundt fort ble fylt opp. De som ble intervjuet var ikke blide, for å si det sånn. De sa de var klar over at de ikke kunne forvente allverden, men likevel....
Og NRK hadde ikke klart å få tak i Ryanair for en kommentar.... Surprise, surprise!

Hørte at flere måtte ta buss tilbake igjen pga for lite hotellrom i Stavanger, så noen måtte fått beskjed, men som sagt, dette var noe jeg hørte ifra noen som hadde hørt ifra andre. Men det vil nok være noen missfornøyde passasjerer uansett.
Noen som vet hvorfor denne ble kannselert? Måtte flyet gjennomgås av teknikker pga lynnedslag?

Noen som vet hvorfor denne ble kannselert? Måtte flyet gjennomgås av teknikker pga lynnedslag?

Det regner jeg med. Det eneste som er blitt sagt i media er at snøværet genererte forsinkelse slik at crew'et gikk ut på arbeidstid.

Det regner jeg med. Det eneste som er blitt sagt i media er at snøværet genererte forsinkelse slik at crew'et gikk ut på arbeidstid.

Denne info står inne i datasystemet også ser jeg.
Crew gikk ut på tid.

Back