L LN-RJJ *A-flyer 21 Jan 2012 #1 Ryanair på OSL FR3612, EI-EBK, fra BRE er nå på vei til OSL, grunet dårlig vær på TRF.
L LN-RJJ *A-flyer 21 Jan 2012 #3 Re: Ryanair på OSL Blir et kort opphold, går straks tom tilbake til BRE.
L LN-RJJ *A-flyer 21 Jan 2012 #4 Re: Ryanair på OSL Da ble denne stående med teknisk og da STS var ferdige gikk besetningen ut på tid. Denne blir med andre ord stående til i morgen.
Re: Ryanair på OSL Da ble denne stående med teknisk og da STS var ferdige gikk besetningen ut på tid. Denne blir med andre ord stående til i morgen.
D Dreyer ScanFlyer Silver 22 Jan 2012 #5 Re: Ryanair på OSL Kom inn en maskin rundt halv ni også, noen som vet? Den parkerte helt på slutten av 180-feltet mot 01R.
Re: Ryanair på OSL Kom inn en maskin rundt halv ni også, noen som vet? Den parkerte helt på slutten av 180-feltet mot 01R.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 22 Jan 2012 #6 Re: Ryanair på OSL Ryanair-extravagantza! (Har vel forøvrig vært flere maskiner på OSL samtidig hvis jeg ikke tar helt feil).
Re: Ryanair på OSL Ryanair-extravagantza! (Har vel forøvrig vært flere maskiner på OSL samtidig hvis jeg ikke tar helt feil).
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 22 Jan 2012 #7 Re: Ryanair på OSL Twin Otter said: Ryanair-extravagantza! (Har vel forøvrig vært flere maskiner på OSL samtidig hvis jeg ikke tar helt feil). Click to expand... Tror det var ni fly samtidig om jeg ikke husker feil http://www.flickr.com/photos/catolien/5585099706/
Re: Ryanair på OSL Twin Otter said: Ryanair-extravagantza! (Har vel forøvrig vært flere maskiner på OSL samtidig hvis jeg ikke tar helt feil). Click to expand... Tror det var ni fly samtidig om jeg ikke husker feil http://www.flickr.com/photos/catolien/5585099706/
D Dreyer ScanFlyer Silver 22 Jan 2012 #8 Re: Ryanair på OSL Hvis det har vært ni fly der samtidig, har det vært ni for mye! hehe Men når var dette? Husker i fjor at det var mye snøvær på østlandet, og da kom det ganske mange FR-maskiner til OSL. Last edited: 22 Jan 2012
Re: Ryanair på OSL Hvis det har vært ni fly der samtidig, har det vært ni for mye! hehe Men når var dette? Husker i fjor at det var mye snøvær på østlandet, og da kom det ganske mange FR-maskiner til OSL.
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 22 Jan 2012 #9 Re: Ryanair på OSL Dreyer said: Hvis det har vært ni fly der samtidig, har det vært ni for mye! hehe Men når var dette? Husker i fjor at det var mye snøvær på østlandet, og da kom det ganske mange FR-maskiner til OSL. Click to expand... This photo was taken on April 3, 2011
Re: Ryanair på OSL Dreyer said: Hvis det har vært ni fly der samtidig, har det vært ni for mye! hehe Men når var dette? Husker i fjor at det var mye snøvær på østlandet, og da kom det ganske mange FR-maskiner til OSL. Click to expand... This photo was taken on April 3, 2011
C Cessna182 ScanFlyer Blue 23 Jan 2012 #10 Re: Ryanair på OSL Det må vel svi skikkelig på pungen for mr. MOL når hans maskiner må lande på ENGM ? Det er vel full pris da ?
Re: Ryanair på OSL Det må vel svi skikkelig på pungen for mr. MOL når hans maskiner må lande på ENGM ? Det er vel full pris da ?
LN-MOW Flyklapper Medlem 23 Jan 2012 #11 Re: Ryanair på OSL Selvfølgelig. Men man kalkulerer inn slike kostnader om vinteren, så det er ikke slik at det kommer uventet - med mindre det er en spesiell brutal vinter, selvfølgelig ..
Re: Ryanair på OSL Selvfølgelig. Men man kalkulerer inn slike kostnader om vinteren, så det er ikke slik at det kommer uventet - med mindre det er en spesiell brutal vinter, selvfølgelig ..