Ryanair med teknisk feil på Rygge

Re: Ryanair med teknisk feil på Rygge

Vi hadde en liten snag, pluss slottid til Malaga i dag.
Ble 40 min. forsinket.
Merkelig at ikke VG har nøstet opp den saken.
Nesten flybytte til og med.

Vi hadde en liten snag, pluss slottid til Malaga i dag.
Ble 40 min. forsinket.
Merkelig at ikke VG har nøstet opp den saken.
Nesten flybytte til og med.

Men dere flyr da ikke på kontrakt, er en fare for flysikkerheten og er sosialt dumpet, eller har en sjef som liker å bruke media til å fremstå som en, skal vi si media-nisse.

Men det viktigste er vel at dere heller ikke hadde passasjerer som ønsker å ha sine 15 minutter i media og har tipstelefonen til media på speed-dial. Nå ble vel heller ikke dere møtt med brannbil når dere taxet tilbake. For alt jeg vet var dere kanskje heller ikke begynt å taxe?

Vidar

I journalisters øyne er alle asfalterte flater på en lufthavn "rullebane".

Ifølge mine kilder ble det i dette tilfelle oppdaget en teknisk feil under oppstart etter push-back. Flyet hadde ikke engang forlatt tarmac.

"Brannbilene" kom for å samle opp noen liter fuel som hadde lekket.

Men dere flyr da ikke på kontrakt, er en fare for flysikkerheten og er sosialt dumpet, eller har en sjef som liker å bruke media til å fremstå som en, skal vi si media-nisse.

Men det viktigste er vel at dere heller ikke hadde passasjerer som ønsker å ha sine 15 minutter i media og har tipstelefonen til media på speed-dial. Nå ble vel heller ikke dere møtt med brannbil når dere taxet tilbake. For alt jeg vet var dere kanskje heller ikke begynt å taxe?

Vidar

Du har helt rett, men vi var nesten på vei til å pushe ;-)

Back