• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Royal Thai Air Force

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Schtilig! Litt retro ... Tatt paa BFI forleden ..

152306367_0fec1ab657_o.jpg

Replying to Topic 'Royal Thai Air Force'

Fint det der !

-Bra at det blir litt mer farger på flere og flere selskaper etter hvert ! -Er "litt" lei av alt det hvite !

Så små som Thai'ene er får de sikkert inn 240 pax i det flyet der!:biggrin

BF:cool2

Originally posted by Bizflyer

Det blir neppe mer enn 20-30 om jeg kjenner de gutta rett. Skal ikke se bort fra at dette er Thaksin sitt nye fly for statsbesøk etc og at den er utstyrt som en BBJ ..Mener at jeg leste om det i Bangkok Post for en tid tilbake at de skulle kjøpe seg sin egen "Air Force 1"
OM det er slik så er det i alle fall glimrende for TG, som da slipper å ta ut B747-400 av trafikk når de store gutta skulle på tur .

Originally posted by Farmer

Det blir neppe mer enn 20-30 om jeg kjenner de gutta rett. Skal ikke se bort fra at dette er Thaksin sitt nye fly for statsbesøk etc og at den er utstyrt som en BBJ ..Mener at jeg leste om det i Bangkok Post for en tid tilbake at de skulle kjøpe seg sin egen "Air Force 1"
OM det er slik så er det i alle fall glimrende for TG, som da slipper å ta ut B747-400 av trafikk når de store gutta skulle på tur .

Gikk ikke han av som statsminister i våres.....?

Originally posted by Farmer

Originally posted by Bizflyer

Ikke sikkert det er så glimrende for TG. De får vel fett betalt for å leie ut denne til de høie herrer?!?

BF:hi2

Back