• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rørostorsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Røros. Klar for kaffe foran peisen før kontoreringen starter. Skal stort sett være fotomodell for fotografene i dag - men et lite møte med DAT skal jeg også få presset inn. Tommel opp for torsdagen.

God formiddag fra Chiang Mai[emoji41] Her er det ingen fare for snø og sludd… Vært i overkant mye sol og varme de siste dagene. Luftkvaliteten har heller ikke vært bra, så nå blir jeg klimaflyktning til Bangkok de siste dagene av ferien. Passer uansett bra da fruen har et ærend på hovedkontoret til Bangkok Bank. Så blir Thai med A320 i morgen tidlig, dessverre fortsatt ingen widebodies på denne ruta. Krysser fingrene for endring når det kommer flere A350. Ha en finfin torsdag!
fcd0ae38767b11afe29f7556a5f54953.jpg

Re: Rørostorsdag:-)

Mornings fra kontoret. Ennå ikke noe tegn til den varslede snøen. Løpetur i lunsjen med kolleger, så da blir det sofa og bok i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg og hjemmekontoret. Det varslede snøen har tatt seg en tur hit. Det er ikke kommet noe særlig i natt men nå snør det. Dagen i dag går til diverse møter og veiledninger. Så blir det nok bridgespilling i kveld.

God morgen fra Solli plass. Får håpe det ikke blir for mye snø, for i dag har jeg bare eksterne møter. Treningsfri torsdag og et treff med gamle kolleger etter jobb. Ha en bra dag.

Hei fra bortekontoret. Ble tidlig på i dag med levering av den elektriske hingsten for garanti-fiks og svæære sommerhjul.

Ramlet inn 0100 i dag tidlig da det selvfølgelig ble en lang kveld på middag - bra jeg ikke har dette jetlag-greiene ;)

Ble tidlig på i dag med levering av den elektriske hingsten for garanti-fiks og svæære sommerhjul.

Du får ta det pent hjem igjen, da

CBDrPDsUQAABdfQ

Ellers god torsdag fra gjemmekontoret. Her har man lært at Tollvesenet har byttet ut de firesifrede kodene som angir grensepasseringsted. Du vet, de kodene som har vært i alle år, som sitter ganske godt i fingrene. La oss bytte ut de med noe som ikke ligner i det hele tatt.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra Jåttå,

Kvartalsmøter i prosjektet i dag. Det hele avrundes med middag på byen i kveld.
Forhåpentligvis har det sluttet å snø nå.
20cm våt snø på morgenkvisten her i Tananger i dag. Det virket som de fleste tok gjemmekontor i dag.
Ha en fin "vinterdag" rundt om.

G'morgen fra solskinnet!

Kaffe i koppen, vpn-tunellen er nysmurt og eventuelle grevlinger i taket kan vente seg bakoversveis. Fiber er fine greier.

Fikk ordnet meg nytt førerkort i går, så nå er jeg offisielt sør-karoliner. Nye skilter fikses neste uke - DMV er bare åpen en gang i uka her. Det var null ventetid for førerkortet, så det er kanskje ikke behov for mer.

God dag fra Lillestrøm. Hjemmekontor da jeg hadde lang dag i går og fryktet snøkaos i dag. Men det ble jo ikke værre enn at jeg tror jeg tør bruke bilen en tur opp til de gamle. Selv med sommerdekk.

Ha en ekstra best torsdag

Du får ta det pent hjem igjen, da

CBDrPDsUQAABdfQ

Ellers god torsdag fra gjemmekontoret. Her har man lært at Tollvesenet har byttet ut de firesifrede kodene som angir grensepasseringsted. Du vet, de kodene som har vært i alle år, som sitter ganske godt i fingrene. La oss bytte ut de med noe som ikke ligner i det hele tatt.

Ha en god en :)

De ble morsomt og glatt oppi lia, men brukte Volvo 240 trikset og kjøpte tung ved og slang baki.

85531382-0666-4dfc-9a59-7a6f349ab0ce.jpg

Back