Rød, deilig mandag i Melbourne

petter380

Powder hound
Medlem
Rød, deilig mandag i Melbourne

Heia fra MEL, hvor QF440 og fantastiske QF1 står for tur. Qantas sin terminal har dessverre dårligst utsikt mot flyene (fly hvert 5. min, istedenfor hele tiden), ellers rolig og smooth terminal. Barnevognen med div veide hele 31.5kg, fornøyd med pakkingen [emoji28]

Mini skal endelig få oppleve A380 (ref mitt alias), derav omveien via SYD til SIN istedenfor en av de 10+ direkte flyvningene. Han syns 737 er et stort fly, så spent på hva han syns om 380[emoji7] Qantas blokkerer sete selv på infant-billett, helt kanon! Var små nervøs når jeg så sete ved oss var tatt, heldigvis ikke et problem!

Ser frem til en uke i Singapore [emoji2956] Håper så få som mulig får en blå mandag[emoji28]

Re: Rød, deilig mandag i Melbourne [emoji847]

God morgen fra Radisson Red på Gardermoen. Snart kan kegtusle borttil terminalen og mest spansk enig privatproppen til Røros…blir spennende å se hvor mange vi blir. Ha en best start på uken.

En sjelden hilsen fra meg på I-84 mot Ontario - den i Oregon vel og merke ;)
Her går det sakte men sikkert mot kveld etter skitur på Mt. Hood og 5-6 timer på veien derfra. Utrolig hvilke bilder man kan ta med telefon nå til dags.
Ønsker alle en strålende dag!

Attachments

• 03370745-1448-42CD-B045-3533892822A2.jpeg
    03370745-1448-42CD-B045-3533892822A2.jpeg
    76.3 KB · Views: 291

God morgen fra Forus. Arbeidsdagen er i gang og det er kaffe i koppen. Var ikke forberedt på snø i morges, men man kom seg trygt frem til jobben for det. Middagsbesøk hos konas besteforeldre etterpå. Ha en fin dag forumister!

God morgen. Her fikk bilen en fortjent tur gjennom vaskeautomaten i dag. Nå jobbes det, men håper å få sneket inn litt ski på ettermiddagen før det blir tur til Trondheim i kveld.

God morgen fra kontoret. En pitstop på veien for en espresso med en medforumist gjorde ankomst litt senere enn normalt. Men det oppveies ved at jeg også drar tidlig for å hente i barnehagen :p Ha en fin dag

Hei fra bortkontoret.. I full gang med noen caser man håper på skal closes så fort som mulig.

Litt støl etter alpin-eventyret i går. Tror Dragen var like imponert som undertegnede over hvor mye som satt igjen i skrotten etter en 20 års pause fra alpint.

God morgen fra en godt forsinket R14. Prøver å unngå "flytogene", som ofte er veldig fulle. I dag betød det en kopp eller to ekstra kaffe på sofaen.

Hatt en skikkelig deilig og avslappende helg, så frisk og rask og klar for ny uke!

Ha en ekstra best mandag

Ha en ekstra best mandag

Alltid. Fridag og Mad Dog Monday. Uslåelig combo. I tillegg er det ‘helligdag’. MLK day. Da er banker og offentlige kontorer stengt. Og dynga.

Skal sjekke ut en svigerbeistoppbevaringsanstalt i formiddag. Kanskje spise lunch på en fjong restaurant, som f.eks. Chilis. Vi får se ..

Re: Rød, deilig mandag i Melbourne

God ettermiddag frå Forus!

Som seg hør og bør, så var siddisane nokså dårlige på glatta i dag morges, men no ser det ut for å ha letta litt. Håper det holder til turen heim, så forsinkelser unngås.

Ha ein fortsatt god mandag!

God tidlig morgen fra San Francisco. Har begynt å legge bagasjen min bak meg i det minste i går så gjorde jeg jo litt ting som å ta trikken. og rusla rundt i byen. Fyren på trikken så bare at jeg hadde et Clipper kort i Google Wallet, men trakk ikke noe penger fra det eller noe. Har faktisk hatt et jobbinterjvu og via Teams som var kl 04 lokal tid, men ble uansett vekket kl 02 av en fyr som prøvde å komme seg inn på rommet. Da jeg så at fyren hadde gått så gikk jeg til resepsjonen for å rapportere dette. Da dukket plutselig fyren opp som forsøkte det her i resepsjonen og det viste seg at han hadde rom i en annen etasje men sluttet på samme nummeret på det rommet jeg har. Tror uansett han fikk en alvorsprat av resepsjonisten for han forsøkte i mange mange minutter og ikke bare det han kom tilbake også og forsøkte enda en gang etter han hadde gått første gang. Da er det ikke rart jeg blir litt ja skeptisk.

Dette er et hotell som har gode reviews på Tripadvisor og ligger ikke i et sketchy område av byen.

God ettermiddag fra Forus III,

Hekstisk dag i prosjektet med forberedelser til møter i Pune siste halvdel av uken.
Men nå er det på tide å skeie ut og hjem til middag for deretter å pusse opp et av rommene i heimen.
Never a dull moment!
Ha en fortsatt fin dag.

God kveld fra byen med kanskje verdens tregeste flyplass.

Noen andre som fikk med seg A330 MRTT èn (T-057) med 4 jagere på slep som dundret nedover nordvestlandet og over til keflavik i dag? Selv om de lå på 28000 fot så hørte man de veldig godt! Måtte ta en liten møtepause for å få sett og tatt noen bilder.

Back