Rimowa Electronic Tag

Stilig.
Hvor havner den når den går tom for strøm?

Da blir den sendt til destinasjonen lengst unna der den blir funnet, naturligvis. :colgate:

Fra faq'en:
WHAT HAPPENS IF THE BATTERIES RUN OUT DURING A FLIGHT?
As soon as the bag tag is displayed, the suitcase no longer requires power. Your travel data will continue to be reliably displayed – regardless of whether the batteries run out or not. Try it. If you transfer a bag tag and then take out the batteries, your tag will continue to be displayed.

Det er vel det beste med det!

Fikk faktisk en Mail fra Lufthansa nettopp at de har lagt til dette i innsjekk på nett og i appen. Slik at du nå kan registrere tagen selv på forhånd og så bare droppe bagasjen når du kommer på flyplassen.

De skrev ingenting om hvordan dette skal virke med Priority bagasje :spin

Forsiktig med nyskapninger. Prøvde Lufthansas nye home tag forleden, og bagasjen ble liggende i Atlanta ... Ikke smart å utfordre lavt betalte handlingansatte.

De skrev ingenting om hvordan dette skal virke med Priority bagasje

Jeg vet ikke hvordan det faktisk kommer til å se ut og hvor enkelt det blir å se i praksis, men fra faq'en igjen:
WILL THE PREVIOUS ‘PRIORITY’ STICKER ALSO BE REPLACED?
The PRIORITY status will also be shown electronically on the display and will be clearly visible.

For øvrig så er United neste selskap ut etter LH, men de kjører det foreløpig som en intern test.

Ser kult ut. Hvor får jeg kjøpt disse? Jeg finner ingen steder som selger Rimowa med elektronisk tag.

SAS jobber også med noe av det samme, en separat elektronisk tag. Spennende utvikling.

Attachments

• IMG_4249.jpg
    IMG_4249.jpg
    123.9 KB · Views: 891
Topas Stealth 70 observert i Wien, 959 EUR.

topas_vie.jpg

Ser at United også tester systemet til Rimowa, dette blir fett. Nå må jeg bare få meg en koffert som koster 3 fingre og en nyre. Så er jeg klar.

hvor stor er den største størrelsen og hvor er det beste (billigste) stedet å kjøpe det på nett. Fikk pris fra Hong Kong som er tax free til HKD 13000 :(

Back