Vel, ny dag og nye muligheter. Da er det vel bare å forvente en ny dag der man skal få huden full av kjeft fra forumbrukere for å forsøke å bidra til å holde debattene her inne saklige.
På plass på kontoret, men arbeidsdagen begynte vel på vei ned hit med diverse telefonsamtaler fra ivrige klienter.
Kjøkken er stas! Holdt på med det samme i juni og juli ifm totalrenovering av ny leilighet (150m unna der jeg bodde før - behagelig å ikke flytte så langt)Begynte dagen med litt hjemmekontor og et møte i forbindelse kjøkkenoppgraderingen.
Kjøkken er stas! Holdt på med det samme i juni og juli ifm totalrenovering av ny leilighet (150m unna der jeg bodde før - behagelig å ikke flytte så langt)
Hvilke leverandører vurderer du?
Corian er nice, lett vedlikehold og praktisk i bruk, dog litt lang leveringstid (hvertfal da jeg bestilte kjøkken).Jeg er stor tilhenger av Corian som benkeplater. Dyrt kanskje, men lett å vedlikeholde og slitesterkt. Du kan også få vasken i Corian. Det blir en sømløs overgang.Enjoy!
Høres bra ut!someone said:Selve grunnkjøkkenet med dører og skap er et standard (kjedelig) Sigdalkjøkken fra 2007, som jeg ikke har tenkt å gjøre noe med. Derimot skal jeg bytte ut benkeplaten da den jeg har er råstygg. Og med det samme jeg gjør det så vil jeg bytte vasken og få en integret komfyr og integrert induksjonstopp, samt gjøre noe med veggen bak, trolig fliser. Bruker en konsulent fra Villaskovly til å hjelpe meg med materiale/farger, hente inn priser og skaffe håndtverkere. Så er en mindre oppdatering for å fikse på ting som irriterer meg og for å se det til å se litt bedre ut.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.